Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
JelleMees zei:
Aangezien ik nooit iemand verrot wil slaan, zie ik dit niet als een voordeel.
Jij hebt liever rug/nek/knie klachten?
Er lopen nogtans genoeg knappe meiden rond van 1m160.

Nooit gezegd da het een voordeel is.
Geloof me vrij als ik zeg da klein zijn ook wel degoutant is. En ik denk ni da gij mij kunt tegenspreken.

JelleMees

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Nooit gezegd da het een voordeel is.
Geloof me vrij als ik zeg da klein zijn ook wel degoutant is. En ik denk ni da gij mij kunt tegenspreken.

Nee hoor, te klein zein kan net zo irritant zijn als te groot zijn, alleen lijd je er fysich niet onder...

?therapy?

Legacy Member
Ik ben te klein....
alcohol fucked me up... liever groter dan kleiner :(

JelleMees

Legacy Member
?therapy? zei:
Ik ben te klein....
alcohol fucked me up... liever groter dan kleiner :(

Alcohol doet volgens mij niets, ik drink het al sinds mijn 11-12 jaar en ik ben toch nog 1m93 geworden.

GeTa

Legacy Member
Ben je klein dan kan je schoenen dragen die je groter maken.
Kunt ge ergens nie bij? ne stoel of zo een ladderke.
Maar als er iets te klein voor u is kunt ge moeilijk een stuk van uzelf wegnemen eh ^^. Trouwens tis nogal plezant om met een meiske over straat te lopen :D, meeste meiskes komen tot onder mijn schouders.
edit: kga slape :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Nee liever kleiner als groter, als meisje dan.
Als jongen idd liever groter als kleiner waarschijnlijk.

Nee op lichamelijk vlak lijdt ge er inderdaad ni onder, das waar.

?therapy?

Legacy Member
JelleMees zei:
Alcohol doet volgens mij niets, ik drink het al sinds mijn 11-12 jaar en ik ben toch nog 1m93 geworden.
Ze hebben mij altijd gezegd dat alcohol u groei remt/stopt. Weljah, aangezien mijn hoeveelheid alcohol per week valt dat wel te begrijpen. :p

Mjah langs nen kant kan het mij niet zoveel schelen eigenlijk... het is nu zo dusjah... nujah, kben klein maar heb wel een grote schoenmaat ze :p dus daar kunde nu ook nie mee afkomen bij mij :p

spray-bunny

Legacy Member
Roken idd naar't schijnt ook, mss urban legend.

Wat ook groei vertraagt (imo, heb geen bron) is cannabis. Iedereen die ik ken die dagelijks gebruikt en begonnen is in de puberteit is ofwel psychisch blijven hangen (enorm puberaal gedrag en u voor niets meer inzetten!!) ofwel lichamelijk onderontwikkeld.

hatetn

Legacy Member
screwielowie zei:
Ik ben ook 1m92, maar kheb gelukkig maar een schoenmaatje 44,5, wat toch een verschil uitmaakt met 46 qua keuze.
Ik heb het echter totaal niet lastig met mijn grootte, kben zeker niet de grootste op school en ook kleren kopen vind ik niet zo problematisch, ik heb voor de meeste zaken een maatje XL en het aanbod in die maat is toch vrij groot vind ik.
Ivm dat bukken, dat klopt wel, hier thuis moet ik me ook altijd bukken om onder elke deur te gaan en als ik eens twee weken niet thuis geweest ben en ik kom terug dan stoot ik mijn hoofd overal tegen :p


als ge 1.92m en ge moet u thuis bukken voor de deuren moete ne keer dringend u huis aanpassen aan de standaard. want tegenwoordig zijn deuren 2.02m(en op bepaalde openbare plaatsen nog hoger)


spray-bunny zei:
Roken idd naar't schijnt ook, mss urban legend.

Wat ook groei vertraagt (imo, heb geen bron) is cannabis. Iedereen die ik ken die dagelijks gebruikt en begonnen is in de puberteit is ofwel psychisch blijven hangen (enorm puberaal gedrag en u voor niets meer inzetten!!) ofwel lichamelijk onderontwikkeld.


zal wel toeval zijn, ik heb enkele jaren dagelijks gebruikt en ik heb een gemmiddelde lengte(niet te groot en te klein ergens in de 1.70m) en ik geef me iedere dag volledig op mijn werk

wouter_dc

Legacy Member
Een meterke 80, schoenmaat 43/44, vind het perfect zo.. Ni mini, en ik steek ook niet overal bovenuit :p Van rugpijn of ander pijnen (nog) geen last, wel weet ik nooit blijf met mijn benen in de bus (maar dat zal aan mijn zithouding liggen :p)

SimonL

Legacy Member
16j en 1m 82 ongeveer, lekker gemiddeld dus :)
kan misschien nog een centimeter of twee bijkomen, pa is 1m 83
wel schoenmaat 46 :D ma 'k denk da da nu specifiek aan m'n huidige ligt, sportschoenen zijn wa kleiner van maat

SilentSpring

Legacy Member
dat van die buszitjes is wel waar.
Maar imo zijn die dingen sowieso al op z'n kleinst.
Ik ben 19 en +/- 1m83 en heb daar soms ook last van op de bus da'k dus met de knieën tegen de zetel voor me zit.
(schoenmaat 43-44, valt nog mee dus. Sportschoenen maat 46, maar da's omdat die goed rond m'n voet aansluiten, en anders haddek te weinig plaats aan m'n kleine teen:unsure:)

In een aula zittek ook al niet graag, gelukkig dit jaar geen les daarin.
Die plaats is daar veel te beperkt, ge kunt al niet veel anders dan perfect recht zitten met de benen wat dus al niet te handig is.

Daarmee da'k me altijd aan de zijkant zette, plaats genoeg dan.

En dat terwijl 1m83 nu niet direct groot te noemen is, ik denk dat je gerust kan zeggen dan een 1m80 ongeveer wel een gemiddelde lengte is voor een gast?

Verder is schoolmeubilair ook niet al te comfortabel ook, ik vraag me soms af welke pipo's dat getest hebben (als't al getest is) op comfortabiliteit.

Delirium

Legacy Member
?therapy? zei:
Ik ben te klein....
alcohol fucked me up... liever groter dan kleiner :(

Hoe groot ben je dan?
Denk niet dat het aan alcohol zal liggen hoor :)
Ik zou ook graag 5-10 cm groter zijn geweest, maar ja 't is nu zo (ben nu 1m72).
Ouders zijn beiden ook niet echt groot, en mijn zus is ook ongeveer even groot dan mij (voor een vrouw is dat dan wel beter :p)
Heb er geen problemen eigenlijk mee.

Cyberkef

Legacy Member
Gemeten bij onze huisdokter een paar jaar geleden: 1m945
Weeg al jaren exact 70kg en geen gram bij te krijgen (en ik eet nochtans veel).
Gevolg: ben ik eens ziek, dan denkt de dokter dat ik anorexia heb :wtf:

Epyon zei:
... soms hangt er wel eens een luster in de weg (hé Cyberkef :angry: ), maar daar valt mee te leven.

Die luster hangt er nog steeds en nog steeds loop ik er ook nog tegen ^^

Ook op trappen en deuren van exact 2 meter moet ik opletten, want als ik snel wandel, dan "hobbel" ik (wat nogal grappig is om te zien blijkbaar). Als ik net een hobbeltje doe vlak onder zo'n lage deur/traphal, dan plak ik er gegarandeerd tegen. Op reis vorige maand met een klein keukentje: mezelf een hoofdletsel gelopen tegen de dampkap -_-

Kleine tafeltjes in café's (argh, de walhalla in roeselare bvb, krijg ik zelfs men benen nie onder), op trein constant tegen andere mensen hun knieën blijven haperen....

In Walibie ben ik ook al es geweigerd voor de daltons :cry: hoe erg was da nie, een half uur aanschuiven en dan geweigerd worden omdat je te groot bent o_O

Op men werk ben ik ook de enigste die hoogtewerken kan doen zonder ladder, soms tot groot joleit van mijn collega's en klanten (geen ladder in de buurt? -> "kun je dat es afhalen", "kun je die poster es verhangen", ... "toch handig hé als je groot bent"... yeah right)

Nu, ik ga ook zelden met een gestrekte rug lopen, meestal loop ik zowa "ingezakt", anders blijf ik nog veel meer aan stuff haperen. Zo lijk ik ook wel stukken kleiner :)

Schoenmaat 46, wat ik niet echt zohard als een nadeel ervaar. In een schoenwinkel moet ik dan maar kiezen tussen 6 soorten schoenen ofzo, meer ga je zelden vinden :p

Heel lange benen en een smal heupje = miserie om deftige broeken te vinden. Voor zover ik weet heeft enkel de JBC mijn maat, als ik dan es broeken nodig heb bestel ik er gewoon een stuk of 5 daar :p

Ook het "kleine meisjes syndroom" is soms wel knap lastig. Slowen met men vriendin = zij op toppen van haar tenen en ik me een rugletsel buigen. Dan kan ze gewoon es goed mijn borsthaar knuffelen ^^

Defees

Legacy Member
g3t4 zei:
Kan wel zijn :D.
Mijn moeder zegt altyd: mssn zijn het wel groeikrampen. ^^
Maar kan ook zijn van vrijdagnacht steeds op de dansvloer te staan.
*vindt zichzelf opeens supercool* :cool:

:music: At the gaybar :music:

maar ja, groot en sterk zijn is gewoon fun, en als je dan nog eens looks hebt zoals ik is het elemaal in orde :cool:


ahum

ik denk dat tot een meter 95 het nog goed meevalt , maar boven 2m echt een hel is

Tha_nOn

Legacy Member
JelleMees zei:
Nee hoor, te klein zein kan net zo irritant zijn als te groot zijn, alleen lijd je er fysich niet onder...

bwah? ik ben niet bepaald klein voor een meisje (1m63 ofzo, normale lengte) en ik kan niet deftig in kookpotten die op het fornuis staan roeren, dan moet ik boven mijn schouder continu kracht zetten
en als meisjes weet ik ook wel wat dingen die enorm ongemakkelijk zijn(pijnlijk dus:p), maar kweet niet of dat aan mijn grootte en de grootte van het meubilair ligt (strijken en was opvouwen), misschien is dat gewoon in het algemeen pijnlijk, of doe ik het in de verkeerde houding ^^

der zal wel minder fysisch ongemak zijn in de zin van pijn, en er zijn altijd stoelen om op te staan <o/, maar tis nu ook ni altijd zo leuk om klein te zijn \o/

(oh en autorijden, ik zit praktisch met mijn knieën tegen de onderkant van da dashboard en ik heb nog moeite met die pedalen soms, dus kweet niet hoe emma dat doet of ze heeft langere benen dan mij:p)

Burrid

Legacy Member
En ik ben maar ne meter 70. Hoe kunde nu klagen alsge ne meter 90 zijt?

TimeFtw

Legacy Member
hatetn zei:
als ge 1.92m en ge moet u thuis bukken voor de deuren moete ne keer dringend u huis aanpassen aan de standaard. want tegenwoordig zijn deuren 2.02m(en op bepaalde openbare plaatsen nog hoger)
Jup dat klopt, op openbare plaatsen kan ik altijd rechtop lopen maar we wonen hier nu eenmaal in een oud huis met lage deuren. Imo niet de moeite om die kost te maken om alle deuren aan te passen, volgend jaar ga ik op kot. Het plafond zelf is hier ook vrij laag trouwens, als ik in de woonkamer sta en ik spring dan kom ik bijna met m'n hoofd ertegen.

Cycloon

Legacy Member
Buszitjes zijn gewoon veel te klein, kben zelf ergens rond 1m85 en ik irriteer me daar ook dood aan. Gelukkig ben ik met de trein beginnen rijden ipv de bus, veel comfortabeler en nooit plaatsgebrek voor uw benen <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan