Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en heb van al die dingen in de begintopic wel last...boba fett c3po zei:zoveel grote mensen hier![]()
kben 20 en maar 1.68m![]()

Suphafly zei:kleren zijn dan ook ni makkelijk
in meeste winkels is nen XL soms gewoon ne grote medium![]()

Stoel zo ver mogelijk naar voor en op een kussentje zittenTha_nOn zei:bwah? ik ben niet bepaald klein voor een meisje (1m63 ofzo, normale lengte) en ik kan niet deftig in kookpotten die op het fornuis staan roeren, dan moet ik boven mijn schouder continu kracht zetten
en als meisjes weet ik ook wel wat dingen die enorm ongemakkelijk zijn(pijnlijk dus), maar kweet niet of dat aan mijn grootte en de grootte van het meubilair ligt (strijken en was opvouwen), misschien is dat gewoon in het algemeen pijnlijk, of doe ik het in de verkeerde houding ^^
der zal wel minder fysisch ongemak zijn in de zin van pijn, en er zijn altijd stoelen om op te staan <o/, maar tis nu ook ni altijd zo leuk om klein te zijn \o/
(oh en autorijden, ik zit praktisch met mijn knieën tegen de onderkant van da dashboard en ik heb nog moeite met die pedalen soms, dus kweet niet hoe emma dat doet of ze heeft langere benen dan mij)


SweetEmmaRose zei:Stoel zo ver mogelijk naar voor en op een kussentje zitten
Geen gemakkelijke houding, idd![]()


.
.Flipkikker zei:Ik zet men stoel altijd op de hoogste stand, een stuk dichterbij en men rugleuning redelijk recht,
zit ik heel comfortabel en kan ik perfect de koppeling, gas en rem helemaal induwen
Ben zelf ook niet bepaald groot dus![]()
Tgoh, kweenie, lees de thread misschien? :doh:GFreak007 zei:En ik ben maar ne meter 70. Hoe kunde nu klagen alsge ne meter 90 zijt?