Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

Dirty_Col

Legacy Member
Ik ben een 1m75 groot en zelfs ik vind dat er te weinig beenruimte bij buszitjes is...

Suphafly

Legacy Member
1m82 en altijd als ik zeg dak rugklachten heb is da altijd bij den dokter
das omdat gij nogal ne grote zijt hé :crazy: ies goe onderzoeken zit er ook nooit in bij die muttens :p

Gavin

Legacy Member
We groeien kapot, vrienden!

Ideale lengte voor de mens ligt tussen 1m60 en 1m80. Groter (195<..) zorgt alleen maar voor problemen, overbelasting etc.

ULTRAnumb

Legacy Member
ik ben 16 en 1m87
en soms voel mij ik mij ook te groot
te weinig ruimte enzo
bah echt lastig

Suphafly

Legacy Member
kleren zijn dan ook ni makkelijk
in meeste winkels is nen XL soms gewoon ne grote medium :s

PsYmon

Legacy Member
Hier ongeveer 1m90. Ik heb ook enkel last als ik op een bus moet zitten, maar aangezien ik bussen als vervoersmiddelen voor oude meetjes beschouw, zit ik daar nooit op.
Enige waar ik wat last van heb, is afwassen. In mijn studio staat die pompbak redelijk laag (de vorige bewoner was een kabouterke), en hangt er een kast boven waar ik dus met mijn kop tegenzit als ik mij voorover buig om beter in die pompbak te kunnen.

Overlaatst nog iets grappig meegemaakt. Ik moest maandag beginnen in de carrefour, en de zaterdag ervoor mocht ik om mijn tshirts en veiligheidsschoenen komen. Dat mens kijkt eens naar mij en vraagt 'ebde gij nen small of nen medium'. Ik heb eens heel raar naar haar gekeken en gezegd 'geef mij maar nen extralarge'. Ze keek ook effe van 'gij onnozelaar', maar toen ik maandag afkwam in mijn XL tshirt die met moeite groot genoeg was... Ze verschoot precies :)

Tzelfde met mijn veiligheidsschoenen. Ze vraagt mijn maat, ik zeg '46' en dat mens verschiet haar gelijk een ongeluk.

Maarja, als je naar de gemiddelde werknemer in de carrefour kijkt, begrijp ik hun verbazing wel een beetje :D

GeTa

Legacy Member
In den outfit in dendermonde vind ik meestal mijn keus wel qua kleren.
Das dan ook omdat billabong een skater merk is int algemeen en die te groot worden gedragen denk ik. :D
Schoenen ga ik gwn naar de footlocker.

JelleMees

Legacy Member
boba fett c3po zei:
zoveel grote mensen hier :wtf:
kben 20 en maar 1.68m :wtf:

Ja, het onderwerp is dan ook "Ik ben te groot...jij ook"? Logisch dat grote mensen gaan reageren hé :)

Opticat

Legacy Member
maar het zijn er nogaltijd veel he :unsure:

Ik zou eerlijk gezegt ook wel wat groter willen zijn, ik krijg dikwijls opmerkingen dat ik maar klein ben voor mijn leeftijd

Gentille

Legacy Member
Ik ben 1m 88 en schoenmaat 45/46. Op sommige bussen zit ik ook wel enorm ambetant steeds met mijn knieeën tegen de zitplaats voor me. Ook moet ik me vaak bukken als ik ergens onder door ga lopen, maar dat is eigenlijk al een mechanisme geworden :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Tha_nOn zei:
bwah? ik ben niet bepaald klein voor een meisje (1m63 ofzo, normale lengte) en ik kan niet deftig in kookpotten die op het fornuis staan roeren, dan moet ik boven mijn schouder continu kracht zetten
en als meisjes weet ik ook wel wat dingen die enorm ongemakkelijk zijn(pijnlijk dus:p), maar kweet niet of dat aan mijn grootte en de grootte van het meubilair ligt (strijken en was opvouwen), misschien is dat gewoon in het algemeen pijnlijk, of doe ik het in de verkeerde houding ^^

der zal wel minder fysisch ongemak zijn in de zin van pijn, en er zijn altijd stoelen om op te staan <o/, maar tis nu ook ni altijd zo leuk om klein te zijn \o/

(oh en autorijden, ik zit praktisch met mijn knieën tegen de onderkant van da dashboard en ik heb nog moeite met die pedalen soms, dus kweet niet hoe emma dat doet of ze heeft langere benen dan mij:p)
Stoel zo ver mogelijk naar voor en op een kussentje zitten :D
Geen gemakkelijke houding, idd :)

Flipkikker

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Stoel zo ver mogelijk naar voor en op een kussentje zitten :D
Geen gemakkelijke houding, idd :)

Ik zet men stoel altijd op de hoogste stand, een stuk dichterbij en men rugleuning redelijk recht,
zit ik heel comfortabel en kan ik perfect de koppeling, gas en rem helemaal induwen :)

Ben zelf ook niet bepaald groot dus ;)

moehaa!

Legacy Member
lol
precies een zelfhulp-groep hier:D .
Zullen we maar meedoen:lol: .
Hallo ik ben 1.95m, 19 jaar en ik heb soms ook problemen.
Busplaatsen zijn veel te klein en vorig jaar op Ugent waren de plaatsen in sommige aula's ook veel te klein(op KdG heb ik wel meer dan genoeg plaats).
Van kleine deuren heb ik nooit echt veel last, thuis is alles meer dan groot genoeg en op andere plaatsen ook.
Ik loop ook niet ingedoken rond op straat dus rugklachten heb ik niet echt.
Lange tijd stilstaan is soms wel moordend maar dat is voor elke lengte wel zo denk ik.
Wat mij echt GIGANTISCH stoort soms is dat ge soms niks deftig hoort als ge in een groepke van normale(lees kleinere)mensen staat en ge met een beetje achtergrondlawaai echt niks hoort van wat er gezegd wordt. Ge moet u echt al dubbelplooien (wat dan nog eens enorm belachlijk oogt) als ge iets ni goe verstaat.
Van men knieën heb ik wel soms last en vooral dan hurken lukt nooit lang zonder pijn te doen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Flipkikker zei:
Ik zet men stoel altijd op de hoogste stand, een stuk dichterbij en men rugleuning redelijk recht,
zit ik heel comfortabel en kan ik perfect de koppeling, gas en rem helemaal induwen :)

Ben zelf ook niet bepaald groot dus ;)

Ok?....

ShadowJoker

Legacy Member
Ik ben 20, zo'n 1m87 groot en heb schoenmaat 48 tot 49.
En een tijd geleden dacht ik dat nog groot was, of één van de grootsten maar tegenwoordig zie ik overal grotere mensen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan