Mcar
Legacy Member
Yup in Rumbeke.flanger zei:Zeker Vanluechene![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup in Rumbeke.flanger zei:Zeker Vanluechene![]()
Mcar zei:Ik buk me automatisch voor deuren, dus ondervind ik daar geen last van. Het grappige is dat mensen die een tijdje achter me lopen dan ook automatisch beginnen hun hoofd te buigen.

SweetEmmaRose zei:Ja maar wij omda wij klein zijn en er last van ondervinden ... gij omda ge normaal kunt autorijden?![]()

(lijkt me niet erg veilig bij een ongeval ook...)wouter_dc zei:Alee nu, wat is nu 50 cm
Hoi Emma!
Klopt wel hoor, als iemand voor me hoofd bukt, buk je automatisch mee![]()
Hahahaha, zo voel ik mij dus echt wel soms. (Dan wel ni zo dikwouter_dc zei:Alee nu, wat is nu 50 cm
Hoi Emma!
Klopt wel hoor, als iemand voor me hoofd bukt, buk je automatisch mee![]()
)Ah ok, kad n door da gij ook zo klein waartFlipkikker zei:Tha_non was 1m65 en had er last van, ik ben ook maar zo groot ongeveer zu
Dus ik heb er ook last van
Jij bent natuurlijk nog een stukje kleiner, zit je dan niet ongelooflijk dicht met je neus bij het stuur?(lijkt me niet erg veilig bij een ongeval ook...)

Hindert ni, dus da zal el normaal zijn.
)SweetEmmaRose zei:Hahahaha, zo voel ik mij dus echt wel soms. (Dan wel ni zo dik)
Ze staat toch lekker strak?
SweetEmmaRose zei:Ah ok, kad n door da gij ook zo klein waart
Uhm nee, onnatuurlijk dicht zit ik ni neeHindert ni, dus da zal el normaal zijn.
En als de stoel zo ver naar voor gaat, dan zal da wel veilig zijn zeker? Anders zou da toch ni moge?
Voor zover ik weet heb ge onder 1m50 echt een probleem met rijden. (en int algemeen ook)
Of ja, zoals je zei, een kussentje kan wonderen doen 
wouter_dc zei:Niet?Ze staat toch lekker strak?
j/k![]()
Zullen ook wel speciale stoelen voor zijn zeker?Of ja, zoals je zei, een kussentje kan wonderen doen
![]()

wouter_dc zei:Ja, niet?
edit: Precies enkel wanneer je nog in de groei bent dat je dat kunt krijgen![]()

wouter_dc zei:Trouwens, OT he, ik weet dat dat bestaat zo'n groeispuiten of operaties/behandelingen om nog extra te groeien. Maar bestaat er ook zoiets (spuiten, operaties, ...) om kleiner gemaakt te worden?
