Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

Kunlun

Legacy Member
Mcar zei:
Ik buk me automatisch voor deuren, dus ondervind ik daar geen last van. Het grappige is dat mensen die een tijdje achter me lopen dan ook automatisch beginnen hun hoofd te buigen :D.

HAHA :lol:

Flipkikker

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja maar wij omda wij klein zijn en er last van ondervinden ... gij omda ge normaal kunt autorijden? :p

Tha_non was 1m65 en had er last van, ik ben ook maar zo groot ongeveer zu :p
Dus ik heb er ook last van

Jij bent natuurlijk nog een stukje kleiner, zit je dan niet ongelooflijk dicht met je neus bij het stuur? :s (lijkt me niet erg veilig bij een ongeval ook...)

wouter_dc

Legacy Member
Airbag is er volgens mij altijd sneller uit dan dat jij met je snuffer tegen het stuur vliegt. Niet dat ik ooit een airbag eruit heb zien vliegen, maar ik veronderstel dat :) Ze zal nu ook niet op 5 cm van haar stuur zitten he :)

Slayerbe

Legacy Member
wouter_dc zei:
Alee nu, wat is nu 50 cm :p

Hoi Emma!

Klopt wel hoor, als iemand voor me hoofd bukt, buk je automatisch mee :p

omg ideale hoogte voor een blowjob :unsure:
1m88 hier, niet echt problemen buiten soms aan mijn rug

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Alee nu, wat is nu 50 cm :p

Hoi Emma!

Klopt wel hoor, als iemand voor me hoofd bukt, buk je automatisch mee :p
Hahahaha, zo voel ik mij dus echt wel soms. (Dan wel ni zo dik :eek: )
Flipkikker zei:
Tha_non was 1m65 en had er last van, ik ben ook maar zo groot ongeveer zu :p
Dus ik heb er ook last van

Jij bent natuurlijk nog een stukje kleiner, zit je dan niet ongelooflijk dicht met je neus bij het stuur? :s (lijkt me niet erg veilig bij een ongeval ook...)
Ah ok, kad n door da gij ook zo klein waart :)
Uhm nee, onnatuurlijk dicht zit ik ni nee :) Hindert ni, dus da zal el normaal zijn.
En als de stoel zo ver naar voor gaat, dan zal da wel veilig zijn zeker? Anders zou da toch ni moge?
Voor zover ik weet heb ge onder 1m50 echt een probleem met rijden. (en int algemeen ook :p)

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Hahahaha, zo voel ik mij dus echt wel soms. (Dan wel ni zo dik :eek: )

Niet? :( Ze staat toch lekker strak?




j/k :D


SweetEmmaRose zei:
Ah ok, kad n door da gij ook zo klein waart :)
Uhm nee, onnatuurlijk dicht zit ik ni nee :) Hindert ni, dus da zal el normaal zijn.
En als de stoel zo ver naar voor gaat, dan zal da wel veilig zijn zeker? Anders zou da toch ni moge?
Voor zover ik weet heb ge onder 1m50 echt een probleem met rijden. (en int algemeen ook :p)

Zullen ook wel speciale stoelen voor zijn zeker? :p Of ja, zoals je zei, een kussentje kan wonderen doen :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Niet? :( Ze staat toch lekker strak?




j/k :D




Zullen ook wel speciale stoelen voor zijn zeker? :p Of ja, zoals je zei, een kussentje kan wonderen doen :D

Ewzor!
Mijn ride ga helemaal pimped out zijn, stoel ver naar voor, kussentje :cool:

wouter_dc

Legacy Member
Schapenvelleke op uwe stoel, boxen int koffer, vleugel er vanachter op, uwe vriend een dooi kat in zenne nek en een diamantje in zen oor!

SweetEmmaRose

Legacy Member
:rofl:

On topic: Mijn moto is 'ge moet blij zijn me wa ge krijgt' .. dus kleine emma is en blijft kleine emma :)

wouter_dc

Legacy Member
Trouwens, OT he, ik weet dat dat bestaat zo'n groeispuiten of operaties/behandelingen om nog extra te groeien. Maar bestaat er ook zoiets (spuiten, operaties, ...) om kleiner gemaakt te worden?

wouter_dc

Legacy Member
Ja, niet?



edit: Precies enkel wanneer je nog in de groei bent dat je dat kunt krijgen :unsure:

pieta

Legacy Member
waarom gaat ge dan nie voor schoenen in de brantano kijken?
zelfs tot maat 50

JelleMees

Legacy Member
wouter_dc zei:
Trouwens, OT he, ik weet dat dat bestaat zo'n groeispuiten of operaties/behandelingen om nog extra te groeien. Maar bestaat er ook zoiets (spuiten, operaties, ...) om kleiner gemaakt te worden?

Nee, maar je kan wel een groeistop laten zetten. Een spuit die het groeien stopt.
Maar als je pech hebt kan dit zorgen voor vervorming van beenderen en/of gewrichten.

Allé, dat is wat ik er van gehoord heb hé :)

IIcon

Legacy Member
kzien 1m94 en kheb maatje 48.5/49 :( en da is fucking lastig om schoenen te zoeken, kleren ga ng, in brugge -> kingz & queenz ( hiphop ) :D

Genius

Legacy Member
Ben ne meter 92 en heb schoenmaat 46/47.

Schoenen is af en toe wel wat moeilijk, kleren vinden is geen probleem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan