Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

DjProbe

Legacy Member
kleren is een enkel probleem
ben nen meter 83

maar schoenen :(
das echt een ramp
heb maatje 48 (soms 47)
das dus de shop binnen gaan,
"wat heb je allemaal in maat 47 en 48"
meestal komen ze dan af met 2 of 3 paar :D

Marsu

Legacy Member
Klaag niet, mijn grootte komt zoveel voor dat iedereen bij de solden met mijn maat van broeken weg is.

MorGo7h

Legacy Member
Vroeger wask bijna de grootste van mn maten, en nu benk bijna de kleinste denk ik. Scheelt wel maar nen cm of 2. Kben nu 176 en khoop dak ni groter wordt dan 1.85m :p

snoob

Legacy Member
1m94 ofzo hier schoenmaat 47-48 afhankelijk van het model. Een mooi hemd of een deftige tshirt vinden is altijd miserie, modellen die breed genoeg aan men schouders ( 143cm omtrek ) zijn meestal XXL of XXXL en die zijn meestal recht van vorm. Dus dan loopt ge met precies een jurk aan ofzo, Taille is bijna 40cm smaller. Probeert maar es iets te vinden dat een beetje aansluit :sop:

GeTa

Legacy Member
snoob zei:
1m94 ofzo hier schoenmaat 47-48 afhankelijk van het model. Een mooi hemd of een deftige tshirt vinden is altijd miserie, modellen die breed genoeg aan men schouders ( 143cm omtrek ) zijn meestal XXL of XXXL en die zijn meestal recht van vorm. Dus dan loopt ge met precies een jurk aan ofzo, Taille is bijna 40cm smaller. Probeert maar es iets te vinden dat een beetje aansluit :sop:

Hahahaha ik kan mij da zo al voorstellen :rofl: .
Moest meteen aan iets denken:
http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/9/9d/180px-Homer_simpson_-_muumuu.jpg
:D.

Shotterke

Legacy Member
1,87 meter en nog steeds aant groeien (vorige maand weer 1cm bij) en maat 46.
Kzou het nie erg vinden moest ik nog wa groeien. Das altijd handig als ge basketbal speelt. :D

citrofenwick

Legacy Member
vanaf maat 47 is het idd ferm lastig om nog schoenen te vinden
laatste paar ben ik in den decathlon gaan kopen (vond er nergens anders) en de enige die mij aanstonden waren goeiekope (die nu na een half jaar al terug versleten zijn)

binnenkort terug wa winkels afgaan en hopelijk vindek iet deftigs :sop:

vinteg

Legacy Member
ben ne meter 89-90, schoenmaat 48-49. maw de enige schoenen die ge kunt vinden zijn van die kloffers van skateschoenen. der zijn ook enkelle merken waar ik een 47 van kan dragen maar das uitzonderlijk.
men gewicht hebk dan ook ni echt mee. kweeg 128Kg (meeste schatten mij eerder 90Kg but hey, the scale doesnt lie, now does it...). een auto bijvoorbeeld is voor mij echt irritant. ik heb atm een civic die maar net past als ik de stoel helemaal naar achter schuif. maar bijvoorbeeld tijdens de autorijles moest ik rijden met een peugot 206===>stuur komt tegen benen en draait niet automatisch terug naar center, voeten deden pijn omdak men benen ni genoeg kon strekken en omdak zo groot was zatk ook nog eens me men kop tegen het dak. ben daarover ferm gaan klagen maar ze trokken zich daar niets van aan. in een kleine airbus verlammen mijn benen gewoon alsk der langer als 2 uur opzit. leuk als je op reis gaat en ge kunt bij het landen amper rechtstaan. botsautokes op de kermis bvb. leuke stuff maar kan er al sinds men jongere jaren niet meer in door de lengte van men benen. rollercoasters in pretparken: soms krijg ik de veiligheidsbeugel maar net over men knien. op restaurant gaan en amper met uw benen onder de tafel kunnen...
groot zijn heeft veel meer nadelen dan voordelen imo.

blackman

Legacy Member
1m81 nu,schoenmaat 42/43.Ik ben wel nog maar 14 jaar,hopelijk word ik niet groter dan 1m85...

Haruto

Legacy Member
1.84m hier, vanaf morgen weer last van de smalle beenruimte in de bussen en de kleine banken in de aula's :(

Psychodweep

Legacy Member
cassie821 zei:
En ik ben te klein
Amper 1m68 fzo en kben bijna 18 :s :(

Ik ben 1m60 :(... nou ja, je moet je lengte accepteren. Bij mij ist juist omgekeerd te lange broeken enzo... voor de schoenen en andere kleren valt het wel mee.

GeTa

Legacy Member
nielseke zei:
@ Titel:

Neen, ik niet.

kzie u zo al antwoorden in een game-sectie vant forum :D.
Topic: Welke spelletjes speel jij op je xbox
nielsken zijn reactie: Geen, want kem genen xbox.

:rofl: :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan