moehaa!
Legacy Member
MooNMaN zei:. maar kga altijd ne lange smalle blijven. ahja iets waar de lange mensen zich bij moeten neerleggen zeker?![]()
Niet alle lange mensen zijn lange wappers eh
.Ik ben 1.95 en weeg 95( kom van 102). Niet zwaar overwicht maar toch wel beetje overwicht.
. Ookal is het wel wa raar, vroeger als ik iets zwaar moest dragen zei ik altyd: da weegt 100 kilo zeker???

Dus klein zijn is geen uitzondering
