Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

moehaa!

Legacy Member
MooNMaN zei:
. maar kga altijd ne lange smalle blijven. ahja iets waar de lange mensen zich bij moeten neerleggen zeker? ;)

Niet alle lange mensen zijn lange wappers eh:p .
Ik ben 1.95 en weeg 95( kom van 102). Niet zwaar overwicht maar toch wel beetje overwicht.

GeTa

Legacy Member
1m97 nu en 100 kilo.
Heb een (bier)buiksken maar heb wel redelijk wa spieren ook.
Mooi rond getal vind ik :D. Ookal is het wel wa raar, vroeger als ik iets zwaar moest dragen zei ik altyd: da weegt 100 kilo zeker???
En nu...tja :D.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Amai vandaag eerste dag univ en ik heb het nogal moge horen van vreemdelinge 'amai gij zijt klein' .... 'euhm ja , kwedet :p'

Wa vooral grappig was, was een gast van 2m10 ofzo die gewoon door het volk kwam gelopen ... stopt zo ineens 'wow, alles goe daar benede? amai gij zijt fucking klein'
.... 'ja en gij zijt fucking groot'
en die bleef rustig staan, grr :)

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Amai vandaag eerste dag univ en ik heb het nogal moge horen van vreemdelinge 'amai gij zijt klein' .... 'euhm ja , kwedet :p'

Wa vooral grappig was, was een gast van 2m10 ofzo die gewoon door het volk kwam gelopen ... stopt zo ineens 'wow, alles goe daar benede? amai gij zijt fucking klein'
.... 'ja en gij zijt fucking groot'
en die bleef rustig staan, grr :)

:rofl: :rofl:

Oh man echt :p das hard :p


Mijn deelneming! Maar Emma is Emma he :)



Er geen chatbox van maken e

ng

Legacy Member
Ik ben normaal. Groot tegenover sommige, normaal voor anderen.

1.83m

Mijn vriendin vindt dat leuk, ook is zij maar 1.58m ongeveer.

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
:rofl: :rofl:

Oh man echt :p das hard :p


Mijn deelneming! Maar Emma is Emma he :)



Er geen chatbox van maken e

Maaaah duurt gewoon ff in een nieuwe omgeving om de 'kleine emma' gewoon te worde :)
Kstond zo bij 5gaste en 1meisje en die gaste hurke zo allemaal half ineens ... ik zeg zo: uuuum wa doen jullie?
die: we maken het gezelliger voor u
:D

wouter_dc

Legacy Member
Ik kan me het niet echt voorstellen, 154 meter :p Emma in het middelpunt van de belangstelling


OT: eerste dag dus meegevallen in nieuwe omgeving :p Niet verloren gelopen? :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ik kan me het niet echt voorstellen, 154 meter :p Emma in het middelpunt van de belangstelling


OT: eerste dag dus meegevallen in nieuwe omgeving :p Niet verloren gelopen? :D

154meter is het ni echt e :D dumbass :hug:
Jupz zeker :)
Toch wel af en toe een paar toerkes gelopen in het gebouw :D

wouter_dc

Legacy Member
Men puntje werkt niet meer goed :p Nog een geluk dat ge geen dikke bent he.. Bij ons zitten er een paar, die zijn breder dan ze groot zijn, aleeja :s Dus klein zijn is geen uitzondering :cool:


OT nog ff :p UA - taalkunde?

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Men puntje werkt niet meer goed :p Nog een geluk dat ge geen dikke bent he.. Bij ons zitten er een paar, die zijn breder dan ze groot zijn, aleeja :s Dus klein zijn is geen uitzondering :cool:


OT nog ff :p UA - taalkunde?

ja taal- en letterkunde :)
Ik heb 1 iemand gezien die kleiner was als mij!!!!
Das de 2de persoon ooit van mijn leeftijd dak zie die kleiner is :cool:

Kleine mense zijn toch bijna nooit echt dik?

wouter_dc

Legacy Member
Ooooh jawel :p nee, echt wel hoor :) Een bij ons haar achterwerk-omtrek is groter dan mijn lengte :o

Ik ken echt wel meer klein dikke, dan klein schattige :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Maar dan toch ni écht klein?
Keb da alleszins nog ni veel gezien :)

wouter_dc

Legacy Member
Max 160cm zenne :p En dan moet ik nog eens 6 cm er af denken, oeh, wordt moeilijk :p

GenesisX

Legacy Member
Ik vind dat ik te klein ben met m'n 186cm... Altijd het gevoel dat andere mensen zo boven mij uitsteken, terwijl ze telkens minimum 6cm kleiner zijn.

:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan