Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

wouter_dc

Legacy Member
Doe jij toch ook? :p Daarmee dat je een kleiner persoon hebt gevonden :p

Nee, valt mij wel op hoor, dat er in mijn richting veel grote mensen zitten. Ik voel me daar echt klein en jong (waarschijnlijk ook omdat er veel van 20/21/22 zitten...)

Darius Craven

Legacy Member
Ben zelf 1m80 en mn vriendin 1m54 :)

Maar ken het fenomeen, mn broer is 2m14 :D

Darius Craven

Legacy Member
wouter_dc zei:
*schraal opmerking*

Zolang het van oren en poten is voorzien, geen enkel probleem!

Haha, inderdaad
Maar het heeft veel voordelen zo'n kleine vriendin :)

Als ik naar mn ex-en kijk dan is de grootste 1m62 en de kleinste 1m49 hahaha :sop:

wouter_dc

Legacy Member
Achja, klein meiskes zijn schattig :p Behalve als het tonnekes zijn..

SweetEmmaRose

Legacy Member
Darius01 zei:
Haha, inderdaad
Maar het heeft veel voordelen zo'n kleine vriendin :)

Als ik naar mn ex-en kijk dan is de grootste 1m62 en de kleinste 1m49 hahaha :sop:

*runs* :D

Darius Craven

Legacy Member
wouter_dc zei:
Achja, klein meiskes zijn schattig :p Behalve als het tonnekes zijn..

Dat is nu niet het geval EDIT: VAN DAT TONNEKE :)
En dan nog, liever een klein smakelijk tonneke dan een groot vadsig vat :D

En ben benieuwd wat het gaat geven voor haar om volgend jaar een trouwjurk te vinden haha... Meestal is't te lang als ze een jurk vindt...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Darius01 zei:
Dat is nu niet het geval... En dan nog, liever een klein smakelijk tonneke dan een groot vadsig vat :D

En ben benieuwd wat het gaat geven voor haar om volgend jaar een trouwjurk te vinden haha... Meestal is't te lang...

Ja da ken ik :)
Custom trouwjurk, perfect excuus :p
of ge koopt die uit japan ofzo :D

Darius Craven

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja da ken ik :)
Custom trouwjurk, perfect excuus :p
of ge koopt die uit japan ofzo :D

Heb dat al genoeg moeten horen "Ja, tmoet wel op maat zijn" haha

Japan, da is nog eens een suggestie...

wouter_dc

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Je zei dat je klein meisjes schattig vond. Daarom ken je je wereld.
Alé mijn vriendin is toch schattig.

Ja, da was allemaal een soep met ge-edit, ging over de post van Darius ofzoiets :p Maar hij heeft al wat ge-edit, dus ik heb maar verwijderd :p

Darius Craven

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ja, da was allemaal een soep met ge-edit, ging over de post van Darius ofzoiets :p Maar hij heeft al wat ge-edit, dus ik heb maar verwijderd :p

You did get me there :)

Het schattigst vind ik nog altijd het feit dat ze onder mn kin past... :D

GenesisX

Legacy Member
Darius01 zei:
Het schattigst vind ik nog altijd het feit dat ze onder mn kin past... :D
Ik vind dat eerder een ambetant iets, constant bukken of buigen om een (deftig) kusje te geven :p.

EDIT
Wel beter om te knuffelen dan :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan