ng
Legacy Member
SweetEmmaRose zei:Uhmz ik heb nooit gezegd da da ni bestaat?
Mislezen, excuses.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Uhmz ik heb nooit gezegd da da ni bestaat?
Darius01 zei:Ben zelf 1m80 en mn vriendin 1m54![]()
wouter_dc zei:*schraal opmerking*
Zolang het van oren en poten is voorzien, geen enkel probleem!
wouter_dc zei:*schraal opmerking*
Zolang het van oren en poten is voorzien, geen enkel probleem!


Darius01 zei:Haha, inderdaad
Maar het heeft veel voordelen zo'n kleine vriendin
Als ik naar mn ex-en kijk dan is de grootste 1m62 en de kleinste 1m49 hahaha![]()

wouter_dc zei:Achja, klein meiskes zijn schattigBehalve als het tonnekes zijn..


Darius01 zei:Dat is nu niet het geval... En dan nog, liever een klein smakelijk tonneke dan een groot vadsig vat
En ben benieuwd wat het gaat geven voor haar om volgend jaar een trouwjurk te vinden haha... Meestal is't te lang...

SweetEmmaRose zei:Ja da ken ik![]()
Custom trouwjurk, perfect excuus![]()
of ge koopt die uit japan ofzo![]()
wouter_dc zei:Dus ge vindt u lief ni schattig?![]()
Darius01 zei:Heb dat al genoeg moeten horen "Ja, tmoet wel op maat zijn" haha
Japan, da is nog eens een suggestie...

night ghost 128 zei:Je zei dat je klein meisjes schattig vond. Daarom ken je je wereld.
Alé mijn vriendin is toch schattig.
Maar hij heeft al wat ge-edit, dus ik heb maar verwijderd 
wouter_dc zei:Ja, da was allemaal een soep met ge-edit, ging over de post van Darius ofzoietsMaar hij heeft al wat ge-edit, dus ik heb maar verwijderd
![]()


Darius01 zei:You did get me there
Het schattigst vind ik nog altijd het feit dat ze onder mn kin past...![]()
Ik vind dat eerder een ambetant iets, constant bukken of buigen om een (deftig) kusje te gevenDarius01 zei:Het schattigst vind ik nog altijd het feit dat ze onder mn kin past...![]()
.
.