Xylo
Legacy Member
Ah mannekes. Ik zen 2 meter en heb over niets te klagen. Ik stijg boven de massa uit, dus ben al geen grijze vlek op de wereld. Ik speel volleybal op nationaal niveau. Kan macht uitstralen als het nodig is. Schoenmaat 46.5, allemaal geen probleem vermits ik meestal zwarte puntschoenen draag waarbij mijn tenen maar tot de helft van de schoenen komen, dus kan ik al rustig maatje 45 kopen. Voor de rest... kleren maatje Large, broeken 33-34, allemaal in overvloed te vinden.
Nadelen:
-Miekes willen meestal one-night stands (ni echt erg, maar om een lief te vinden moet ik moeite doen en vermits ik een luie zak ben...)
-Heb veel plaats nodig in auto. En vermits ik vast zit in een Honda Civic SAGA totdat ik geld en vast rijbewijs heb is dat ook niet plezant.
Nadelen:
-Miekes willen meestal one-night stands (ni echt erg, maar om een lief te vinden moet ik moeite doen en vermits ik een luie zak ben...)
-Heb veel plaats nodig in auto. En vermits ik vast zit in een Honda Civic SAGA totdat ik geld en vast rijbewijs heb is dat ook niet plezant.
.
.


