Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

ZoidBerg

Legacy Member
ik ben te klein en das ook ni leuk. 1m 64 hier en al van 17 gestopt me groeien. Ben wel gene dwerg maar tegenover al die reuzen hier gaat da precies later zo wel zijn :s

EternalSilence

Legacy Member
als ge da zo bekijkt, zit dat hier vol 'kleine mensen' :p

1m75 trouwens.
dus de meeste meisjes zijn even groot of kleiner.

^^
was graag nog een kop groter, want het is wetenschappelijk bewezen dat de meeste vrouwen kiezen voor een man die groter is dan hen.
daarom dat de langere mensen onder ons moeilijk een meisje kunnen vinden

Gavin

Legacy Member
Doom Dragon zei:
want het is wetenschappelijk bewezen dat de meeste vrouwen kiezen voor een man die groter is dan hen.
daarom dat de langere mensen onder ons moeilijk een meisje kunnen vinden
Leg me nu eens even de logica achter deze opeenvolgende (!) zinnen uit als je wil, DD.

boogje

Legacy Member
Doom Dragon zei:
^^
was graag nog een kop groter, want het is wetenschappelijk bewezen dat de meeste vrouwen kiezen voor een man die groter is dan hen.
daarom dat de langere mensen onder ons moeilijk een meisje kunnen vinden

:wtf:

sneax

Legacy Member
Aan de mensen die denken dat ze nogal klein zijn: geen paniek. 1) Vooral de mensen die groter zijn voelen zich aangetrokken tot deze thread 2) Toen ik in de pinuts stond de maandag (en de woensdag) torende ik nog steeds boven iedereen uit met mijn 1m90.

EternalSilence

Legacy Member
ja wel.
als ik groter ben, heb ik miss kans om rapper een meisje te vinden, aangezien al mijn vriendinnen relatie's hebben gehad met iemand groter dan hen.
en dus ook groter dan mij.

ik zeg nu niet dat de grootte van een man alles is.
maar ik ken geen enkel koppel waar de vrouw groter is dan de man.

en als je dan kijkt naar alle mannelijke modellen, de meeste zijn rond 1m80-85

vraag me niet waarom vrouwen altijd kiezen voor een jongen die groter is dan hen ipv van omgekeerd.

en idd, die 2 zinnen, zijn nogal verwarrend.
welnu.
ik zou rond de 1m80 willen zijn, zodat ik toch ietsje groter ben dan de gemiddelde vrouw.
maar ik zou geen 1m95 willen zijn omdat dit al veel te groot is, en vrouwen afschrikt.



verwarrend :unsure:

MAXXUR

Legacy Member
tis dat uw zinnen compleet elkaar tegespreken:
stelling: meisjes kiezen sneller een jongen die groter is dan zichzelf
gevolg: langere jongens vinden moeilijker meisjes
(c) doom dragon :p

ng

Legacy Member
Omdat het een belachelijk zicht is? Of misschien omdat ze hun dan veiliger voelen.

dendaak

Legacy Member
Tis inderdaad vind ik een belachelijk zicht als er stel een meiske van 1 meter 90 met ne kerel van ne meter 70 rond loopt :)

VinceFeet

Legacy Member
Ben zelf een meter 90 en ben wel blij dat ik zo groot vind. Allé, no offense maar ik vind dat ne vent toch op zijn minst 1.80m groot moet zijn. :p

Echt last heb ik wel niet van m'n grootte (1.90m is dan ook nog niet zo groot hé...). Enkel en alleen in de bus heb ik écht last van m'n lange benen. Die ruimtes zijn gewoon niet gemaakt voor mensen groter dan een meter 80. Heb ook schoenmaat 47 maar vreemd genoeg heb ik daar weinig last van. Allé, als ik schoon schoenen zie hebben ze ze meestal toch in mijn maat.

Avondland

Legacy Member
1.94 groot en schoenmaat 46. Ik vind het gewoon plezant zo groot te zijn. Absoluut niets mis mee. Alleen de beperkte beenruimte bij het openbaar vervoer kan ambetant zijn maar de voordelen wegen door hoor: véél beter zicht op concerten, blijkbaar meer ontzag (minder ambras dus), je kan véél meer eten en drinken dan de gemiddelde (!) persoon die kleiner is, ...

Chickenlal

Legacy Member
Kunnen de grote mensen iets zeggen over de lengte van de penis? :p Staat dat in verhouding?

Time

Legacy Member
MAXXUR zei:
tis dat uw zinnen compleet elkaar tegespreken:
stelling: meisjes kiezen sneller een jongen die groter is dan zichzelf
gevolg: langere jongens vinden moeilijker meisjes
(c) doom dragon :p
Owned. :rofl:

q-ball_NBK zei:
Kunnen de grote mensen iets zeggen over de lengte van de penis? :p Staat dat in verhouding?
Damn right. :cool:

ng

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kunnen de grote mensen iets zeggen over de lengte van de penis? :p Staat dat in verhouding?

Bwou, ik heb toch niet te klagen.

Dat is zelfs bij mijn geboorte bevestigt door de dokter. Is mij tijdens het kerstdiner vertelt geweest, wat wel wat raar was.

MAXXUR

Legacy Member
Als uw piemelken nu nog dezelfde afmetingen heeft als toen de dokter hem vaststelde bij uw geboorte,
gecondoleerd.

Psykee

Legacy Member
JelleMees zei:
Je gaat broeken kopen in de "Jabebis", je vind praktisch niets in jouw maat.
Je gaat witte sportschoenen kopen in Hasselt, slechts 1 paar maat 47 in HEEL hasselt.
Je gaat zitten in de bus, je benen zijn te lang.
Je zit na 2 maanden vakantie opnieuw in de les en je krijgt na 2 maanden opnieuw pijn aan je rug en knieën.
Je gaat achteraan in een auto zitten, je zit met je hoofd tegen het plafon.
Je gaat achteraan in een auto zitten, je zit met je knieën tegen de zetel voor je.
Je gaat zitten achter het stuur in een auto, de zetel kan niet ver genoeg naar achter.
Je zit thuis achter de bureau, de bureau is te laag voor je benen.
Je moet in de klas naar voor komen om aan het bord te scrhijven, het bord kan niet ( of niet hoog genoeg ) omhoog.
Je loopt de trappen af op school, bij elke "bocht" moet je je bukken voor het laag plafon.
Je gaat naar beneden in de kelder, je moet je constant bukken.
Je koopt een bed dat groter is dan 2m10cm, je vind geen beddegoed voor zo'n bed.
Je wil een mountain-bike kopen, je vind er praktisch geen waar het stuur en de zadel hoog genoeg kunnen.
Je vriendinnnen vinden zich zo klein als ze langs je staan ( kan je niets aan veranderen natuurlijk :D ).
Je gaat naar een pretpark, je mag niet meer in bepaalde atracties omdat je groter bent dan 1m90.
Je gaat zitten aan een tafel op cafeé of in een eettent, het tafeltje is te laag.

Onze maatschappij past zich maar niet aan aan het stijgend aantal grote mensen. Is er EEN iemand die kan zeggen dat hij niet iemand kent die groter is dan 1m 90? Ik ben zelf 1m93cm en ik ken 5 mensen in mijn dorp die groter zijn dan mezelf. En ik ken niet eens zoveel mensen :)

Omdat ik zo "groot" ben is shoppen een ware hel en door alle zitplaatsen die niet gemaakt zijn voor mensen groter dan 1m80 heb ik last van mijn rug en knieën.

Ik vraag mij af hoe lang het nog moet duren voordat de miserie ophoud...de landen aan het noorden van ons zijn zich al jaren aan het aanpassen. Zo vind je in Nederland al héél mat meer schoenen in maat 46 of hoger...

ik heb maat 48 en ik vind gemakkelijk schoenen ze:)

skateschoenen etc... hebben ze atlijd een stuk of 5 paar in 48 aleja tog in de winkel waar ik ga.

Ironpole

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Kunnen de grote mensen iets zeggen over de lengte van de penis? :p Staat dat in verhouding?

Volledig.


Nee, da heeft te maken met uw BMI, hoe lager, hoe... euh... groter. Dus als ge groot zijt heeft da onrechtstreeks daar wel gevolg aan. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan