Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

cura

Legacy Member
voeg ier es een poll toe met "hoe groot ben jij?"
want kbegin ier de indruk te krijgen da ik met mn 1m83 nog best wel klein ben alsek da zo allemaal lees :unsure:
kan zijn da enkel grote mensen ier antwoorden natuurlijk :|

UnD3RD0G

Legacy Member
2 meter hier, en schoenmaat 47 ~ 49
het is idd niet echt makkelijk... :sad:

moehaa!

Legacy Member
Nuja ik klaag niet meer want ik zou toch niet kleiner willen zijn:p
Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat grotere mensen succesvoller, slimmer, gelukkiger, gezonder EN betere minaars zijn.














































ok ik loog:(
Alleen het succesvoller is bewezen.

killgore

Legacy Member
bah, 2m :x.

1m90 vind ek al genoeg, zelfs 2cm teveel als je het mij vraagt, maar khad er paar jaar gelede meer last van dan nu.

#adelaar

Legacy Member
1m83 hier net <1m85 moeten invullen op de poll !
gelukkig groei ik nog denk ik ;P

Nighth4wkske

Legacy Member
Ben zelf tegen de 1m95, heb er niet veel last van.. struikel niet over men eigen benen ofzo
Hoor wel van alle 'kleine' mensen dat ik groot ben maar zeg ik gewoon dat ik er niets aan kan doen
kleren kopen of auto rijden of bus zitten heb ik geen last van en schoenmaat heb ik 43 dus totaal geen last om schoene te kopen
En ik voel me heus niet groot tegenover de rest, op fuiven voel je je wel iets groter maar je ziet altijd iemand rondlopen die groter is dan jij :D
Ook met meiden heb ik nooit problemen, ze vallen namelijk op grote jongens ;) Men vriendin is trouwens ook groot, 1m80-85 dus die 10cm is echt geen verschil
Achja en voor degene die zich niet goed voelen met groot zijn, get used to it ;)

Durin

Legacy Member
1m87 en schoenmaat 43

Maar ik kan ook geen uur in een auto zitten (tenzij ik zelf rijd) zonder rugpijn te krijgen. Om nog maar te zwijgen van vliegtuigen

Cash

Legacy Member
1m97 en geen enkel probleem ermee. Hett enige vervelende is mensen die zeggen van "amai gij bent wel groot"...tja dat weet ik ondertussen nu wel.

&lt;RAVEheart&gt;

Legacy Member
1m95, schoenmaat 47, 75 kg en geen fysieke klachten.

Hatelijkste dingen zijn vooral bussen, schoenen kopen en klein meubilair in het algemeen.
Ik heb een supersized bed met voldoende overtrekken dus daar heb ik alvast geen last van. Kleren vind ik ook op broeken na (smalle taille, lange benen = maat die er bijna nergens is) Ik heb nog maar één keer tegen een deur gelopen :)

Ik heb vooral geleerd van mijn lengte een voordeel te maken. Vroeger altijd uitgelachen van 'lange' enzo, nu negeer ik gewoon zulke opmerkingen.

Enige echt dikke minpunt is imo dat het vrij moeilijk is meisjes te vinden want alles kleiner dan 1m75 is echt klein tov mij. Mijn vorige vriendin die toch niet van de kleinste was (1m70), kwam tot aan de schouders bij mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan