Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

<RAVEheart>

Legacy Member
Die verhouding is toch vrij logisch. Alles is groter aan het lichaan, waarom zou net dat éne ding dat dan niet zijn ;p

Selderijstok

Legacy Member
1,85m hier en maat 45-46. Heb nergens geen problemen mee, alleen dat ik maar 72k weeg en eigenlijk gerust 76 mag wegen, maar ik werk eraan :)

moehaa!

Legacy Member
Selderijstok zei:
1,85m hier en maat 45-46. Heb nergens geen problemen mee, alleen dat ik maar 72k weeg en eigenlijk gerust 76 mag wegen, maar ik werk eraan :)

Je nick dan een soort van zelfspot?

waffel

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
Die verhouding is toch vrij logisch. Alles is groter aan het lichaan, waarom zou net dat éne ding dat dan niet zijn ;p

tzijn u beenderen die overal ongeveer even groot zijn, u lul toch niet?
ik weet het niet hoor, want ik heb niet te klagen :lol:

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik ben ergens om en bij de 1m83 denk ik, dus dat is zo'n beetje een ideale normale grootte. Schoenmaat 45 (44 is nog nipt haalbaar soms). het valt me wel op dat je als je schoenen koopt toch beduidend minde rkeuze hebt als bij 42/43...

omfg

Legacy Member
1m66 en schoenmaat 42 - 43, 'k zal denk ik niet veel meer groeien (vader is 1m65 en moeder 1m60)

eddie

Legacy Member
vind het leuk groot zijn (alle kben 1.87m en das tegenwoordig niemeer 'groot')
het enige probleem is idd shoenen vinden in je maat :p hoewel het soms goed uitkomt omdat niemand zo'n grote maten neemt en dat ze dan altijd over zijn :p

MaVaCa

Legacy Member
Vandaar een lamp kapot gesprongen, alle niet de lamp zelf maar dat glas die daar rond hangt. Was me dat even verschieten, al dat glas die viel. Heb me gelukkig niet verwond. Toch strijk gegaan van het lachen... ahja, wie kan nu zeggen dat hij een lamp kapot heeft gesprongen...

Mithrandix

Legacy Member
1m91 maat 44 64kg
idd groot zijn is soms niet leuk (eg niet in de dalton terror mogen -_-)

Licargon

Legacy Member
Ironpole zei:
Volledig.


Nee, da heeft te maken met uw BMI, hoe lager, hoe... euh... groter. Dus als ge groot zijt heeft da onrechtstreeks daar wel gevolg aan. :unsure:

Tzit gewoon zo, als er minder vet daar beneden zit dan LIJKT hij groter.

Allez ja, da lijkt mij toch logisch :unsure:

Starrk

Legacy Member
1m94, schoenen 45-46, en ik moest aangenaam glimlachen bij de waarheid van uw openingspost :D

Het is zo hatelijk om bv. in de bus en in de les met uw knieën tegen de bank/rij voor u te zitten (waardoor ik dus schuin zit op een 2zitje op de bus en zodus boze blikken aantrek).

Hoewel ik, m.i., een grote schoenmaat heb, heb ik nog nooit problemen gehad met het vinden van schoenen (en ik ben redelijk kieskeurig).

IS250

Legacy Member
Ik ben 1m87 en heb schoenmaat 47.

Groot genoeg voor de meeste voordelen ervan en te klein voor de meeste nadelen, das mijn ervaring. Juist schoenen vinden die ik écht mooi vind is wa moeilijker. De lange mouwen van kleding zijn meestal ook iets te kort voor mij. :p

Kemblin

Legacy Member
ik ben 1m87 schoenmaat 43-44 (spanwijdte 1m94 :s )

kben content met mijn lengte

enige nadeel soms is kleren kopen, misschien heb ik gewoon te lange armen (ik hou het op te brede schouders :P) maar als ik wil dateen trui lang genoeg is aan mijn armen moet ik ne large nemen en hangt al de rest er als een zak bij, als ik de rest goed wil hebben dan moet ik medium kiezen en kom ik iets te kort aan mijn armen...

*edit lol @ persoon hierboven, blijkbaar een normaal probleem voor 1m87 :P

exCite

Legacy Member
ik ben te klein :p
1m74 voor ne kerel van 19 (mn vrindin is zelfs groter :p)

Anoniem04

Legacy Member
1m80 en schoenmaat 46 op 15 jaar. Ik groei wel al een half jaar nimeer :unsure:

whacker

Legacy Member
Boehoehoe
Zijt maar is ne kleinen dikken zoals ik, dan vind je zeker geen broeken! :lol:
Schoenen daarentegen is redelijk gemakkelijk (43).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan