Archief - Ik ben te groot...jij ook?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe groot ben je?


  • Totaal aantal stemmers
    283
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Tzit gewoon zo, als er minder vet daar beneden zit dan LIJKT hij groter.

Allez ja, da lijkt mij toch logisch :unsure:

Dr. Oz bij Oprah ( :unsure: ) zei dat als ge daar minder vet hebt hij langer is omdat er geen vet is dat de 'schacht' blokkeerd.

kenaney

Legacy Member
Ne meter 80 en draag maat 43 (44 als werkschoenen), valt wel best mee maar als ge tussen zo gaste zijt van ne meter 90, dan ist wel "kut" voor efkes.

waffel

Legacy Member
DekadeZ zei:
1m94, schoenen 45-46, en ik moest aangenaam glimlachen bij de waarheid van uw openingspost :D

Het is zo hatelijk om bv. in de bus en in de les met uw knieën tegen de bank/rij voor u te zitten (waardoor ik dus schuin zit op een 2zitje op de bus en zodus boze blikken aantrek).

Hoewel ik, m.i., een grote schoenmaat heb, heb ik nog nooit problemen gehad met het vinden van schoenen (en ik ben redelijk kieskeurig).

lol zijde gij ne meter 94 geworden?

Medaphoar

Legacy Member
1m95
schoenmaat 47
88kg

Buiten dat ik wat moeilijker aan kleren en schoenen geraak ben ik heel tevreden met men lengte

waffel

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ik ben nooit ne kleine geweest :p. Gij daarentegen!

1) kwist da je noois klein was, ma khad ni verwacht da je meter 94 ging worde toch :p

2) ik ben toch nooit klein geweest voor men leeftijd? was altijd mee met de grotere van de klas, en heb het moete afzegge op 1meter87 (gelukkig :lol: )

crunx

Legacy Member
14 jaar
1 meter 85
schoenmaat 47
67kilo

schoenen wordt wel vrij moeilijk om te vinden

edding

Legacy Member
21 jaar
ne volle meter en 86 centimeterkes
schoenmaat 44/45
gewicht 80 kilo
piemellengte .... just kidding contend vanmizelf gewoon graag zelf nog wat groter geweest

Awura

Legacy Member
lol... 1.77 m en 19 jaar... 'k had ook wel graag wat groter geweest...:o

Deguchi

Legacy Member
22j
1m72-1m75. Al lang geleden dat ik mezelf nog eens heb laten meten :p
Schoenmaat van 41-44. Hangt af van het model schoen (gewone of sportschoen)
Gewicht 65kg.

Ik ben er blij mee. Ok, ik ben niet groot te noemen en val de dag van vandaag misschien net onder de middenmoot, maar ik ben nog nooit uitgelachen vanwege mijn grootte of zo. Het feit dat mijn vriendin 1m60 is maakt het alleen maar beter ;) Ideale lengte verhoudingen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan