sQuare
Legacy Member
ik ben -maar- 1.86 en ik heb zelfs al lastig om mijn benen kwijt te geraken in de bus! met de spiegel haddek da ook. ik heb maar maat 42-43 . kvind da best klein eigl +
Je gaat achteraan in een auto zitten, je zit met je knieën tegen de zetel voor je.
Je gaat zitten achter het stuur in een auto, de zetel kan niet ver genoeg naar achter.
Je zit thuis achter de bureau, de bureau is te laag voor je benen. bij mij is hij ni 'diep' genoeg
Je moet in de klas naar voor komen om aan het bord te scrhijven, het bord kan niet ( of niet hoog genoeg ) omhoog.
Je loopt de trappen af op school, bij elke "bocht" moet je je bukken voor het laag plafon.
Je gaat naar beneden in de kelder, je moet je constant bukken.
Je gaat achteraan in een auto zitten, je zit met je knieën tegen de zetel voor je.
Je gaat zitten achter het stuur in een auto, de zetel kan niet ver genoeg naar achter.
Je zit thuis achter de bureau, de bureau is te laag voor je benen. bij mij is hij ni 'diep' genoeg
Je moet in de klas naar voor komen om aan het bord te scrhijven, het bord kan niet ( of niet hoog genoeg ) omhoog.
Je loopt de trappen af op school, bij elke "bocht" moet je je bukken voor het laag plafon.
Je gaat naar beneden in de kelder, je moet je constant bukken.





Als ik mij bedenk da ik mensen in ne rolstoel moet zetten van een lage hoogte dan doet mijne rug al spontaan zeer... In rusthuizen ist trouwens nog erger gesteld met die bedden. Man man man... wa heb ik toch weer gekozen van beroep..

