omfg
Legacy Member
|) ][ |V| ][;8498081 zei:Amai, als je dat doet moet je wel een onvoorstelbare klootzak zijn, geld eruit halen is al redelijk grof en in feite diefstal, maar de identiteitskaart enzo gewoon ergens dumpen, wrm zou je dat nu doen ? Is het te lastig om dat ergens bij de politie af te geven ? Weetjij welke miserie het is om alles kwijt te zijn van identiteitskaarten/rijbewijs/bankkaarten/... Het is je ook niet te doen om eigenbelang (die kaarten), dus veronderstel ik dat het eerder het kinderachtige idee is van : haha, die hebben we bij zijn kloten. :ironic: 16jr oud en al zo rot (of nog zo kinds)
Ik ben gewoon van de mening "finders keepers" Als ik zelf mijn portefeuille kwijt raak verwacht ik ook niet direct dat ik hem zal terug krijgen.
Met dat "dumpen" van die kaarten bedoelde ik niet direct ergens in de gracht/vuilnisbak gooien, maar aan iemand geven die er iets mee kan doen of die het naar de politie wil brengen, maar zelf zou ik het niet doen.
, wrm zou je dat nu doen ? Is het te lastig om dat ergens bij de politie af te geven ? Weetjij welke miserie het is om alles kwijt te zijn van identiteitskaarten/rijbewijs/bankkaarten/... Het is je ook niet te doen om eigenbelang (die kaarten), dus veronderstel ik dat het eerder het kinderachtige idee is van : haha, die hebben we bij zijn kloten. :ironic: 16jr oud en al zo rot (of nog zo kinds)


Money !
ad: