Bontus
Legacy Member
Ooit een lege portefeuille gevonden in men straat (was eerder een sjakoche).
Was iemand van Dendermonde, dan heb ik de politie daar gecontacteerd maar die wisten van niets. Uiteindelijk heb ik de spullen gewoon gaan afgeven op het adres van de vrouw.
Ook ooit eens 10 euro briefke gevonden op de stoep voor het station, oprapen en in mijne zak steken
.
Was iemand van Dendermonde, dan heb ik de politie daar gecontacteerd maar die wisten van niets. Uiteindelijk heb ik de spullen gewoon gaan afgeven op het adres van de vrouw.
Ook ooit eens 10 euro briefke gevonden op de stoep voor het station, oprapen en in mijne zak steken
.
gaat over meer dan 10 € dan. Ik raap het gewoon op en doe alsof mijn neus bloedt

Money !