nTFs
Legacy Member
servi zei:Deze topic bevestig voor mij waarom ik huiver van de Belgische mentaliteit, zo schijnheilig als maar kan zijn !
En JA ik heb ook al eens geld en goederen gehad die gestolen zijn van mij EN NEE ook al ben ik al bestolen geweest, toch zou ik nooit geld/creditcard/... uit een portefeuille halen.
Wat is er nu schijnheilig aan geld uit een portefeuille halen ?
Ik zie dit als een kans dat het leven je biedt. Nadelig voor de betrokkene maar voordelig voor jou. Aan jou de keus om er gebruik van te maken.
En ja voor velen komt dit mss gevoelloos over maar ik ga het geld zeker niet laten liggen. Degene die achter je komt raapt het dan wel op.

) en ik ging haar achterna om de tas te brengen (chauffeur reed door, ook al zei ik dat ik enkel die tas aan die vrouw ging geven die helemaal niet ver stond) en die vrouw gaf me gewoon 20 euro
en was echt enorm blij omdat er nu eenmaal veel dingen kunnen zitten in zo'n handtas die je niet kwijt wil raken, naast het geld.
, wrm zou je dat nu doen ? Is het te lastig om dat ergens bij de politie af te geven ? Weetjij welke miserie het is om alles kwijt te zijn van identiteitskaarten/rijbewijs/bankkaarten/... Het is je ook niet te doen om eigenbelang (die kaarten), dus veronderstel ik dat het eerder het kinderachtige idee is van : haha, die hebben we bij zijn kloten. :ironic: 16jr oud en al zo rot (of nog zo kinds)