Deefees
Legacy Member
Geld gwn in men zak stoppen.
Geld + portefeuille => geld vr mij, portefeuille terug laten brengen (in de bus van die persoon of in de bus van de flikken) Tjah, ze mogen nog blij zijn da ze dat terugkrijgen, anders mogen ze al hun kaarten (identiteit, siskaart.. weet ik veel) opnieuw aanvragen wat nog meer kost. Das een goeie middenweg. Der is ook al genoeg van mij geript geweest, wat wel op slot stond of dergelijke..
Nu moet er niemand afkomen met: "als ge wilt da niemand steelt, moet je beginnen bij jezelf" ofzo. Da werkt toch niet
Geld + portefeuille => geld vr mij, portefeuille terug laten brengen (in de bus van die persoon of in de bus van de flikken) Tjah, ze mogen nog blij zijn da ze dat terugkrijgen, anders mogen ze al hun kaarten (identiteit, siskaart.. weet ik veel) opnieuw aanvragen wat nog meer kost. Das een goeie middenweg. Der is ook al genoeg van mij geript geweest, wat wel op slot stond of dergelijke..
Nu moet er niemand afkomen met: "als ge wilt da niemand steelt, moet je beginnen bij jezelf" ofzo. Da werkt toch niet




