Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AnthonyBoone zei:portefue vinden = trg geven aan flikskes
geld vinden = houden = games kopen![]()
Blanco zei:Ik heb zo eens een portefeuille gevonden met 400Bef + alle papieren.
Ik ben speciaal 15km omgereden met de fiets om die persoonlijk te gaan af te geven.
Het eerste wat die gast zei wa "he man daar zat wel veel meer in he, soms iets uitgenomen ofzo? Ik had er helemaal niks uitgenomen, nog geen bedankje kon eraf. Die klet was gewoon onbeschoft tegen mij, ik geloofde mijn ogen en oren niet.
Vanaf dan ne welgemeende fuck you aan al diegene die hunne portefeuille verliezen. Spijtig voor al diegene die het wel goed menen, maar mister niceguy is wat dat betreft allang dood en begraven.
Ik zou het zeker nooit naar de flikken brengen. Daar wil ik ten eerste niks mee te maken hebben en ten tweede kunnen ze aan u nog verdacht maken als het achteraf blijkt dat er geld zou ontbreken.
Dus nee. Tenzij ik de persoon in kwestie ken natuurlijk of als ik het hem/haar zie verliezen.
Zelf heb ik hem ook al 2 keer verloren (of gepikt who knows) en ik heb er nooit iets van teruggezien.
Jack Malibu zei:wat een mentaliteit hier bij sommigen :/
geld in een portefuile met adresgegevens neemde gewoonnie weg, punt andere lijn!
balbe zei:heb ook eens zoiets gehad op café. kvind portefeuille op de grond en ik kende daar redelijk wat volk dus sebiet men mond openzetten en vragen van wie dat was. Eigenaar was dus blijkbaar op wc, daar niemand reageerde. Hij komt terug en ik geef hem zijn portefeuille en zeg: "dat lag op de grond". begint die gast zich woedend te maken en niks kon hem bedaren. Iedereen zo van: allee kalmeert u eens gast. Hij bleef maar volhouden dat het er niet uit kon vallen zonder dat hij het voelde.
Ik ging die gast echt slagen (ook al was ik nog maar 19 ik wou hem een goei lesje leren).
Hij heeft dan uiteindelijk zijn fout toegegeven, maar zijn avond was verkloot (alsook de mijne) want iedereen keek hem maar vies aan. Daarna probeerde die nog een hand te geven, hij mocht ze houden
Daar die biljetten niet mooi in de portefeuille zaten kon ik zien dat hij veeeel geld op zak had (zeker meer dan 800€ was serieus gevuld). Dan is een mens al eerlijk....
nTFs zei:Als ik geld vind verdwijnt dit in mijn portefeuille.
Als ik een portefeuille vind met geld in en identiteitspapaieren dan verdwijnt het geld in mijn portefeuille en de rest ergens in een gracht.
nTFs zei:Als ik geld vind verdwijnt dit in mijn portefeuille.
Als ik een portefeuille vind met geld in en identiteitspapaieren dan verdwijnt het geld in mijn portefeuille en de rest ergens in een gracht.
(op mijn kosten uiteraard
)Wie er met 5000€ cash rondloopt is ni normaal, een auto betaalde met overschrijving of visa of via andere betaling ma ni met cash!R-evolution™';8494710 zei:ligt er aan,
moest ik nu 200 euro vinden, zou ik het houden.
moest ik 5000 euro ofzo vinden zou ik zeker gaan zoeken van wie het is, ik kan me goed voorstellen dat het bv mensen zijn die jaren gespaart hebben voor een nieuwe auto ofzo en dan geld kwijt lijkt me heel erg.
DA_MadAce zei:Geld bijhouden, portefeuille in een brievenbus. Post => flikken => juiste persoon.

Lemon zei:Politie gaat uw gegevens noteren hoor als jij dat binnenbrengt. En als de persoon in kwestie gaat klagen dat het geld eruit is ben jij de eerste persoon die ze een bezoekje gaan brengen voor diefstal.

