Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gamerszUNITED zei:stel dat je geld vind op straat, z'on 200 euro
hou je het voor jezelf of niet!
LessThanJake zei:nee, kga da briefke omhoog houden en roepen "VAN WIE IS DA?" :ironic:
Equino zei:Ja
Gewoon geld vinden: oprapen en meenemen.
Portefeuille vinden: kijken wat erin zit, cash geld uithalen, in de brievenbus van de politie proppen of aangeven aan de balie
kweet het ik ben nen slechten mens, 'k zou dom moeten zijn het niet te doen.
Als het geld behoort aan iemand die ik ken, dan geef ik dat natuurlijk wel terug...
).
). Gewoon gevonden geld zok ek mooi in mijn eigen zak steken ze, of da nu 5€ is of 1000€.Dus.. Theoretisch gezien, kan ik het Politiekantoor binnenwandelen en vragen of er niemand geld binnen komen brengen is en me, zodoende, voordoen als de rechtmatige eigenaar?-etienne- zei:Officieel moet je dat gaan afgeven aan de politie. Dat weet ik zeker.
Vervolgens: ( veel minder zeker)
gedurende 6 maand of zo zal de politie dit bewaren en wachten op de eigenaar die dit kan komen terugvragen, gebeurd dit niet is het geld voor de stad denk ik.

gamerszUNITED zei:@rage: goed plan![]()
Minimum Rage zei:Ik denk dat ik het vanavond ga doorvoeren. ook al is het voorval lang geleden gebeurt. Of zou ik een beker volplassen en schuin tegen de deur zetten, en daarna aanbellen?
