AL3XANDER
Legacy Member
Ik denk niet echt dat er geesten bestaan, het is gewoon hoe je het zelf opvat.
het creepyste dat ik ooit gehad heb dat was toen ik droomde dat er een geest in mijn hoofd zat
. Heb ook al gehad dat ik alleen thuis was en dat ik klopjes hoorde maarja daar zal wel een fysische verklaring voor zijn denk ik. wat ik ook gehad heb (lol) is dat ik bijna in slaap was gevallen, zo net voor dat je in een vaste slaap gaat, toen had ik het gevoel dat er iemand naast me stond, ik schoot wakker en opeens ging er lijk een kogel ofzo door mijn hoofd, echt super raar
naja
whatever
het creepyste dat ik ooit gehad heb dat was toen ik droomde dat er een geest in mijn hoofd zat
. Heb ook al gehad dat ik alleen thuis was en dat ik klopjes hoorde maarja daar zal wel een fysische verklaring voor zijn denk ik. wat ik ook gehad heb (lol) is dat ik bijna in slaap was gevallen, zo net voor dat je in een vaste slaap gaat, toen had ik het gevoel dat er iemand naast me stond, ik schoot wakker en opeens ging er lijk een kogel ofzo door mijn hoofd, echt super raar
naja
whatever

(sorry
Ik ken mensen die dubbel zo oud zijn als u en de grootste zever verkondigen.
. Mensen die opgenomen worden in een psychiatrische afdeling zien ook geesten...
