^^pathfinder^^
Legacy Member
HavaLinka zei:nog over die slaapverlamming, ik heb dat dit jaar in Nederlands gezien
naar het schijnt is het al vele mensen overkomen, men leraar gaf me de volgende uitleg: wanneer je slaapt komt een incubus (mannelijke nachtdemon) of succubus (vrouwelijke nachtdemon) je kamer binnen, je wordt wakker en ziet ze ergens staan, deze verlammen je zodat je niet kan bewegen noch kan praten/roepen, daarna verkracht deze demon je en gaat weer weg...
ik had er ook een docu over gezien in die les en er waren een paar getuigenissen, ze zeiden allemaal ongeveer hetzelfde (wakker worden, verlamming, niet kunnen roepen, ...) waardoor het zeer geloofwaardig overkomt...
Daarom hebben mannen altijd een ODOL s'morgens !
. Waarom? Ik ben erg naïef en vindt zowel godsdiensten als geesten erg interessant. Verschillende godsdiensten zijn er zo veel.. Dus als onze godsdienst de 'juiste' godsdienst zou zijn, dat zou betekenen dat moslims, boeddhisten, hindoes,... allemaal hun verhaal verzonnen hebben? Ik vind godsdienst iets om hoop uit te scheppen. Waarom geloof ik in geesten, omdat ik al zoveel verschillende verhalen van mensen heb gehoord en omdat ik eens midden in de nacht wakker werd doordat er precies iets van redelijke grootte rakelings over mijn hoofd vloog. Ik had het echt gevoeld. Precies een vogel of vleermuis ofzo. Na 10min mij angstig onder het deken verstopt te hebben, was ik toch zo dapper om eens mijn nachtlampje aan te doen. Ik zag niks. Ik heb de hele nacht niet meer onder mijn deken durven uitkomen 
het was echt de max.

ad:
.
