Archief - geesten ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^^pathfinder^^

Legacy Member
HavaLinka zei:
nog over die slaapverlamming, ik heb dat dit jaar in Nederlands gezien
naar het schijnt is het al vele mensen overkomen, men leraar gaf me de volgende uitleg: wanneer je slaapt komt een incubus (mannelijke nachtdemon) of succubus (vrouwelijke nachtdemon) je kamer binnen, je wordt wakker en ziet ze ergens staan, deze verlammen je zodat je niet kan bewegen noch kan praten/roepen, daarna verkracht deze demon je en gaat weer weg...
ik had er ook een docu over gezien in die les en er waren een paar getuigenissen, ze zeiden allemaal ongeveer hetzelfde (wakker worden, verlamming, niet kunnen roepen, ...) waardoor het zeer geloofwaardig overkomt...

Daarom hebben mannen altijd een ODOL s'morgens !

Rivers

Legacy Member
Sommige mensen geloven in god, sommigen in geesten. Ik geloof niet in god maar wel in geesten :p. Waarom? Ik ben erg naïef en vindt zowel godsdiensten als geesten erg interessant. Verschillende godsdiensten zijn er zo veel.. Dus als onze godsdienst de 'juiste' godsdienst zou zijn, dat zou betekenen dat moslims, boeddhisten, hindoes,... allemaal hun verhaal verzonnen hebben? Ik vind godsdienst iets om hoop uit te scheppen. Waarom geloof ik in geesten, omdat ik al zoveel verschillende verhalen van mensen heb gehoord en omdat ik eens midden in de nacht wakker werd doordat er precies iets van redelijke grootte rakelings over mijn hoofd vloog. Ik had het echt gevoeld. Precies een vogel of vleermuis ofzo. Na 10min mij angstig onder het deken verstopt te hebben, was ik toch zo dapper om eens mijn nachtlampje aan te doen. Ik zag niks. Ik heb de hele nacht niet meer onder mijn deken durven uitkomen :p. Ik zeg niet dat ik er 100% in geloof, ik hou me er ook niet echt bezig, maar dat vond ik echt wel eng.

Towlie

Legacy Member
Je denkt! altijd dat je iets ziet, maar het zal nooit een geest zijn hoor :p
zelfde als alleen in een donker bos lopen, velen denken: oh nee een monster of geest gaat mij hier komen pakken of ik kom hier niet meer levend uit ---> maar altijd staan ze er terug.

En die slaapverlamming is echt zot
kheb da ook soms en das echt van WTF gebeurt er ier :p , net alsof je droomt terwijl je wakker bent. Of wat ik ook vaak heb is zo wakker worden met een val, alsof ik in mijn bed val zo, echt demax :niceone:

exorr

Legacy Member
Ik heb vanmorgen echt x super creepy meegemaakt :D het was echt de max.

Ik werd wakker, maar ik kon nix bewegen :| ? :d:d ik lag daar zo van huh wtf ?

ma dan na e tijdje kreeg ik weer wa gevoel in me tenen en toen kostek weer alles bewegen

jean_005

Legacy Member
exorr zei:
Ik heb vanmorgen echt x super creepy meegemaakt :D het was echt de max.

Ik werd wakker, maar ik kon nix bewegen :| ? :d:d ik lag daar zo van huh wtf ?

ma dan na e tijdje kreeg ik weer wa gevoel in me tenen en toen kostek weer alles bewegen
Hebk ook al is meegemaakt. Ik kon niets meer bewege en ik voelde druk op mij lichaam en een scherp gesuis. Na een paar sec kon ik mij weer bewegen, ik draaide mij om en ik sliep gwn verder. :p

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Razzia` zei:


Heb eens gehoord dat dat nen adrenaline boost is van uw lichaam omdaje te neig aant knorren zijn. Om uw hart dus weer wat te doen tikken :)


dunno

Marsu

Legacy Member
Equino zei:
Ik geloof niet in geesten. En geesten geloven ook niet in mij.
Ge interpreteert uw omgeving zoals uw hersenen dat willen dmv bewuste en onbewuste processen. Kort uitgelegd in één zin. Verder denk ik wel dat het brein van een mens meer aankan dan dat we vermoeden op dit ogenblik.

Evolutie will tell tesamen met de wetenschap!
Mensen als u maken et leven saai.

EDIT: Den thread werkt wel, mijn hartslag ging +30 ineens toen ik mijn muis ff ophief en da fel rood licht ff verscheen.

Holy Paladin

Legacy Member
Cybergirl zei:
is da eigenlijk mogenlijk dat ze die video's hebben getruceerd? da stukske bv van da glas da ineens verschuift enzo? kvind da toch maar creepy ze

lol? nee dat is niet mogelijk, gollem is bvb ook een echt monster en superman krijgt vet betaald om in films te spelen

Cybergirl

Legacy Member
Holy Paladin zei:
lol? nee dat is niet mogelijk, gollem is bvb ook een echt monster en superman krijgt vet betaald om in films te spelen

nja sorry voor mijn "domheid" :p ma da lijkt gwn allemaal zo echt en niet getruceerd.. maja.. kzal wss weer te naïef bezig zijn zoals gwnlijk ^^

Leso Varen

Legacy Member
Ik geloof steevast niet in geesten.
Allemaal kerkelijke verzinselen.
Maar jullie mogen me wel uitlachen als ik morgen verkracht word door een geest.

Xo0

Legacy Member
Het humor gehalte ligt hier wel hoog voor een serieus onderwerp ;)

Bij sommige posts echt strijk gelegen.



Ik geloof trouwens ook niet in geesten, maar ik sluit niets uit. Ik zou het allemaal eerder wijten aan uw eigen, en volgens mij is het allemaal wetenschappelijk te verklaren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan