Wel ooit is iets gehoord van men tante, kgeloof der ni echt veel van, mr op sommige momente zouk toch twijfelen ze. Zij speelden dus vroeger altijd met kameraden zo op een ouija bord (weet ni oft juist geschreve is

), zo ook gewoon voor es te "zevere". Toen zij en haar vriendinnen da is vertelden op haar werk, waster ook zo ene da der nix, ma dan ook nix van geloofde. Dus ze vroegen hem is of em wou meedoen, en hij ging dan is meedoen. Dus na twerk ginge ze naar de kelder van een van die vriendinnen en speelden op da bord. Diene gast vroeg dan aan diene "geest" zo van, Op welkene dag ben ik geboren? Men tante en haar collega's wisten dattem jarig was op 21 april...
Diene geest zo via da bord => 20 april. En diene kerel werd zo rood en begon zo te zweten, en zij zo van: hoe, tis toch fout?
Diene kerel heeft dan verteld dattem geboren was op 20 april om 23.00, maar aangezien zen moeder jarig was op 21 april hebben ze da opt gemeentehuis laten aangeven als 21 april
Oft nu waar is, kweet het ni, kzou het wel is wille spelen