lach nu maar allemaal, maar ik geloof in geesten en tekens enal.
heb nog niet echt een geest gezien. maar wel gevoeld dat er iemand naast me stond terwijl ik niemand zag. int begin vonnek da maar angstaanjagend. maar nu geeft het me een echt rustgevend gevoel. ik weet gewoon dat ze op me letten en bij me zijn.
dan als ik naar het kerkhof ga om men broers hun graf wat te gaan opkuisen of gewoon effe te gaan nadenken voel ik ook hun aanwezigheid. of als ik depri ben en naar daar ga geven ze me de moed om verder te gaan.
de nacht voor dat mijn opa gestorven is kon ik niet slapen en luisterde ik naar de radio. op een gegeven moment was het liedje 'passie' van clouseau op de radio. voor de meeste een romantisch nummer me ne slechte afloop maar als ge het refrein alleen hoort, weet je wel hoe laat het is.
voor de mensen die het niet kennen:
Droog je tranen ookal heb je veel verdriet
Je kan treuren net als ik maar 't helpt ons niet
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet
Het leven gaat door
Je begint weer van voor
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet
de volgende dag hoor de ik dan dat mijn grootvader overleden is.