Is niet omdat je 22j bent dat wat je vertelt gene zever is

je bent vb. 22j en schrijft nog spellfouten?!?
goedja trg naar de topic dan ^^
ik ken mensen die ook pendelen kaarten leggen en nogwat van die sierk...
persoon x die ik goed ken heeft dat al meer dan een paar keer gehad dat de zogezegde "ziel" naast hem/haar bed stond & niets zei, paar dagen daarna was er iemand dood.
Raarste verhaal: Vriendin vanmij ging gaan slapen met haar vriend, zij was al boven in bed gekropen met de deur open, er was nog wat licht in de hall beneden omdat haar vriend daar nog was. ze draaide en keerde een beetje & toen ze trg naar de deur keek stond er een grote meneer met een zonebril aan, ze dacht dat het haar vriend was die haar bang wilde maken maar toen hoorde ze haar vriend de trappen opkomen en het licht doven in de hall toen hij boven was en in de kamer kwam en het licht trg aandeed was hij ("geest") weg.
paar dagen erna was haar nonkel dood en die droeg ook altijd een zonnebril. ze zeggen dat net voor men dood gaat de ziel een laatste groet aan de dierbaren geeft.
ik geloof daar niet in maar ieder zijn wijze in het denken erin.
er zijn natuurlijk mensen die er zich mee bezig houden & stude/onderzoek naar doen. maar het is beetje zoals in een rechtzaak als de advocaat zijn verhaal doet tegen de tegenpartij geloof je hem, als de verdedigign komt met zijn verhaal geoof je hem. moraal: maakt niet uit wat anderen denken denk wat je zelf wilt.
(ik ben 17j en mag dus nog wel spelfouten maken !!!

)