Pred
Legacy Member
Ik zie altijd vreemde dingen in het donker als ik weer zo'n thread over geesten gelezen heb
Maar voor de rest vind ik het wel interessante materie. Ik heb ook ooit eens geesten opgeroepen en dat vond ik toch ook een vreemde ervaring. Of het echt een geest was, geen idee, hij beantwoordde ook vragen fout, maar ik vond vooral de snelheid waarmee dat glas over die tafel rondcrosste wel nogal merkwaardig. Maar voor de rest is er niks gebeurd.
Maar voor de rest vind ik het wel interessante materie. Ik heb ook ooit eens geesten opgeroepen en dat vond ik toch ook een vreemde ervaring. Of het echt een geest was, geen idee, hij beantwoordde ook vragen fout, maar ik vond vooral de snelheid waarmee dat glas over die tafel rondcrosste wel nogal merkwaardig. Maar voor de rest is er niks gebeurd.


Uiteindelijk pikt elke godsdienst wel iets van een andere hoor.