Thales zei:
en op wat had je dan gestoten?
op de benedenverdieping leek alles vrij normaal ( wel creepy). We gingen naar boven met de trap en toen was er een lange hal, met aan de twee zijkanten deuren. We durfden niet echt meer verder te gaan, want we voeleden ons precies bekeken, maar op aanmoedigen van men vriend, die zelfs jonger was

p), gingen we toch door. "Welcome to the ghostbuster show." riep men vriend met de camera in zen hand, al gniffelend. " Ket, doe ni zo, we gaan weg." "Ma nee" zei ie en toen viel er achter ons in de hal ( aan de rechterzijde, dat weet ik nog goed, want ik keek achterom langst men rechterschouder) een deur toe, en daarjuist was die nog toe oO (Dus ie moest open gegaan zijn en dan toe in about 4 seconden) Na een welgemeende "Fuck." van mij hoorde we in het gebied van de deur voor ons een "click" geluid, alsof de deur plots op slot ging. We stormden als gekken naar beneden, en op de benedenverdieping zagen we dan plots "iets" ( zo precies een "mistwolk"), maar we hadden geen tijd en we stormden gewoon naar buiten, om dan al hijgend toe te komen aan zen huis
nu, dat valt allemaal te verklaren :
-deur die open en toe ging, terwijl ie echt toe was : misschien was er in die kamer een ruit die open was en kwam er een sterke wind? dunno.
- "op-slot" geluidje bij de deur voor ons : misschien iets dat is gevallen en dat soort geluid geeft, of misschien..ja, er zijn zoveel mogelijkheden
-schim-achtig ding : verbeelding + snel rennen + paniek ?
ik had nog zoiets meegemaakt, maar da's té lang geleden, en dat weet ik niet meer juist, anyway, één ding staat vast : het was 99% toeval.