Ik weet niet wat ik moet denken, was ook een radicale non-believer maar heb onlangs dit gehoord:
Vriend van men ma(ouders zijn gescheiden) had het huis achtergelaten aan zijn ex, een paar weken nadat hij daar uitgetrokken was zei zijn dochtertje dat ze elke avond een oud vrouwtje zag staan in de deurpost en dat ze bang was enzo, er gebeuren nog allerlei rare dingen, zoals dingen die verplaatst werden, kasten die plots allemaal open stonden, voetstappen op trap,
Dus wat doet zijn ex(zij was ook zo een totaal non-believer) ze belt zo een persoon op die daar kennis over had, die vertelde haar dat ze een bord met wat wierook en nog wat producten op de plaats moest zetten waar de schim het meest verscheen, de second dat ze dat bord op de vloer zet in de deurpost van zijn dochter spat dat bord uit elkaar, dag erna ziet ze iets dat plots verdwijnt (schimachtig ding), die persoon nog is opgebeld en die verklaarde dat het nu verdwenen was.
Wat bleek nu die schim te zijn, de vriend van mijn ma zijn moeder was nog niet lang overleden, en ze was er kapot van dat zijn ex hem bedrogen had en dat ze daardoor wss verbonden bleef, en aangezien zijn dochter haar 'favorietje' was verscheen ze daar vooral.
Nu weet ik ZEKER dat hij of zijn ex zoiets nooit zouden verzinnen, zeker omdat ze nog steeds redelijk non-believers zijn, maar het is toch iets vreemd ^^