kakature
Legacy Member
HavaLinka zei:de stiefpa van e maat van me is gestorven in e motor ongeluk, zeer tragisch
me maat en zen familie waster kapot van, en em eeft me verteld datij ekeer in de zetel zat tv te kijken, hij kijkt eens buiten en zag zen stiefpa daar zo staan (e schim ofzo) en ij kwam dan doort raam naar binnen ofzo en hij was dan aan het praten enzo tegen hem en dat ze niet bedroeft moesten zijn enzo
kweetnie, kdenk nie dat het een geest was maar dat zen hersenen zo een beeld had gemaakt ofzo, misschien van droevigheid enzo
zo denk ik er tenminste over...
Ik hoor dat ook veel van mensen die een dierbare hebben verloren, pure inbeelding dus.

ad:


vrouwelijke geesten met strap-on's