Archief - geesten ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
HavaLinka zei:
de stiefpa van e maat van me is gestorven in e motor ongeluk, zeer tragisch
me maat en zen familie waster kapot van, en em eeft me verteld datij ekeer in de zetel zat tv te kijken, hij kijkt eens buiten en zag zen stiefpa daar zo staan (e schim ofzo) en ij kwam dan doort raam naar binnen ofzo en hij was dan aan het praten enzo tegen hem en dat ze niet bedroeft moesten zijn enzo
kweetnie, kdenk nie dat het een geest was maar dat zen hersenen zo een beeld had gemaakt ofzo, misschien van droevigheid enzo
zo denk ik er tenminste over...

Ik hoor dat ook veel van mensen die een dierbare hebben verloren, pure inbeelding dus.

Spectre

Legacy Member
ik heb ook veel dat ik echt constant geluiden hoor, precies voetstappen, recht naast mij. Snel snel licht aan maar er staat nooit iemand :p

Vroeger had ik altijd een droom dat mijn kamer gewoon kleiner werd tot ze mij platduwde. Ook heb ik van een leraar gehoord vorige week dat een droom maximum 6 seconden duurt.

Stabby

Legacy Member
Atrox zei:
Een paragnost en goede vriend van mijn ma zei ooit es dat "geesten" een soort van entiteiten zijn die bij een geboorte van een kind het lichaam binnentreden. De tijd daartussen dwalen ze rond. Een soort van reïncarnatie dus.

Ik denk nie da heel het universum vergeven is van de geesten en ook niet dat er dan plaatsen zijn waar kinderen dood (zonder geest) geboren worden.

Als ge trouwens eens goed stilstaat bij de evolutietheorie en het feit dat er nog zoveel andere intelligente levensvormen in het heelal kunnen zijn, hoort ge nie in die zever te geloven.

Starrk

Legacy Member
Vanaf het moment dat ik er zelf een zie ga ik het geloven, anders: no thx.

Spectre zei:
ik heb ook veel dat ik echt constant geluiden hoor, precies voetstappen, recht naast mij. Snel snel licht aan maar er staat nooit iemand :p

Dat zijn uw hersenen die dat opwekken. Veel mensen horen geluiden net voor ze gaan slapen, in de 'indommelfase', en dat valt gewoon te wijten aan de hersenen hoor

HavaLinka

Legacy Member
nog over die slaapverlamming, ik heb dat dit jaar in Nederlands gezien
naar het schijnt is het al vele mensen overkomen, men leraar gaf me de volgende uitleg: wanneer je slaapt komt een incubus (mannelijke nachtdemon) of succubus (vrouwelijke nachtdemon) je kamer binnen, je wordt wakker en ziet ze ergens staan, deze verlammen je zodat je niet kan bewegen noch kan praten/roepen, daarna verkracht deze demon je en gaat weer weg...
ik had er ook een docu over gezien in die les en er waren een paar getuigenissen, ze zeiden allemaal ongeveer hetzelfde (wakker worden, verlamming, niet kunnen roepen, ...) waardoor het zeer geloofwaardig overkomt...

Anoniem04

Legacy Member
HavaLinka zei:
nog over die slaapverlamming, ik heb dat dit jaar in Nederlands gezien
naar het schijnt is het al vele mensen overkomen, men leraar gaf me de volgende uitleg: wanneer je slaapt komt een incubus (mannelijke nachtdemon) of succubus (vrouwelijke nachtdemon) je kamer binnen, je wordt wakker en ziet ze ergens staan, deze verlammen je zodat je niet kan bewegen noch kan praten/roepen, daarna verkracht deze demon je en gaat weer weg...
ik had er ook een docu over gezien in die les en er waren een paar getuigenissen, ze zeiden allemaal ongeveer hetzelfde (wakker worden, verlamming, niet kunnen roepen, ...) waardoor het zeer geloofwaardig overkomt...

Zo jong, en ik ben al verkracht :sad:

pics !1!1!.

Nee serieus, was die leerkracht echt serieus toen hij dat vertelde ? :p

HavaLinka

Legacy Member
jep, hij was hier echt serieus over, en vele onderzoekers die in die docu voorkwamen ook...

Legatus

Legacy Member
HavaLinka zei:
nog over die slaapverlamming, ik heb dat dit jaar in Nederlands gezien
naar het schijnt is het al vele mensen overkomen, men leraar gaf me de volgende uitleg: wanneer je slaapt komt een incubus (mannelijke nachtdemon) of succubus (vrouwelijke nachtdemon) je kamer binnen, je wordt wakker en ziet ze ergens staan, deze verlammen je zodat je niet kan bewegen noch kan praten/roepen, daarna verkracht deze demon je en gaat weer weg...
ik had er ook een docu over gezien in die les en er waren een paar getuigenissen, ze zeiden allemaal ongeveer hetzelfde (wakker worden, verlamming, niet kunnen roepen, ...) waardoor het zeer geloofwaardig overkomt...

In Amerika zijn het aliens , hier demons , en in japan is het de ringu.
Is het bewust worden tijdens de REMslaap , waar een deel van uw hersens dat de motoriek aanstuurt , uitgeschakeld is.
Sommige mensen hebben zo'n "dromen" een paar keer in de maand.

killgore

Legacy Member
HavaLinka zei:
jep, hij was hier echt serieus over, en vele onderzoekers die in die docu voorkwamen ook...

zulke mensen zouden ze moeten verbieden les te geven <_<.

Firestyler

Legacy Member
Ooit meiske ontmoet, die woonde op zo'n afgelegen boerderijke.
Was met haar zo buiten om afscheid te nemen, en ik zei zo wadak voelde, dak nie te ferm op mijn gemak was. Zegt die ineens als antwoord, jah is normaal we wonen op een water-ader en hier passeren al de zielen en geesten, kben nog nooit zo rap thuisgeweest...
En later kom ik zo meer te weten over haar en d'r familie, tjezus.
Haar broer zat meer aan de kruiden dan iets anders, ze deden daar nie anders dan "zielen bevrijden", mensen via telepathie "helpen" en daarvoor hadden zo zo'n glazen piramideke, zelf was naar eigenzeggen al bezeten geweest door een demoon maar geholpen door een mens die blijkbaar teveel vrije tijd heeft en zich ook met zulke dingen bezighoudt zogezegd op een hoger level. en erna was da mens een nichtje van d'r aan het helpen die altijd maar kriebelingen voelt (zogezegd zielen die bevrijd willen worden zeiden ze), om danog maar te zwijgen over de chakra's die ze daar openden... damn
intressante hobby's hebben die mensen :oink:

Raukaris

Legacy Member
killgore zei:
zulke mensen zouden ze moeten verbieden les te geven <_<.

Dude dat is gewoon de folklore van Vlaanderen.. Het is niet alsof dat de officieële wetenschappelijke verklaring is. :ironic:

Is dus als je abrupt uit de remslaap wakker word en je er nog wat blijft inhangen ofzoiets in die aard. En aangezien de remslaap, de droomfase is is het heel logisch dat je dingen ziet/hoort/voelt dat er niet zijn.

Thales

Legacy Member
verkracht worden door een geest? oe gaat da dan in zen werk?
alleja
voel je dan iets porren? of als het ne vrouwelijke geest is? alleja
da klinkt ongeloofelijk belachelijk.
maja, ik mag er ni mee lachen, zie da ik vanacht da bezoek krijg :p

anyhwoe geesten fascieneren me wel

killgore

Legacy Member
Raukaris zei:
Dude dat is gewoon de folklore van Vlaanderen.. Het is niet alsof dat de officieële wetenschappelijke verklaring is. :ironic:

Hey, hij deed het wel overkomen alsof die lk het als officiële verklaring liet uitschijnen he, dat is waar ik op reageer, Dude!

Raukaris

Legacy Member
Thales zei:
verkracht worden door een geest? oe gaat da dan in zen werk?
alleja
voel je dan iets porren? of als het ne vrouwelijke geest is? alleja
da klinkt ongeloofelijk belachelijk.
maja, ik mag er ni mee lachen, zie da ik vanacht da bezoek krijg :p

anyhwoe geesten fascieneren me wel
Succubus&Incubus =/= aan geesten, dat zijn demonen en normaal gezien van vlees en bloed ofzo, ben er nog nooit eentje tegen gekomen. In Charmed was die Succubus wel heet :unsure:
killgore zei:
Hey, hij deed het wel overkomen alsof die lk het als officiële verklaring liet uitschijnen he, dat is waar ik op reageer, Dude!
Dude!

Virz

Legacy Member
Thales zei:
verkracht worden door een geest? oe gaat da dan in zen werk?
alleja
voel je dan iets porren? of als het ne vrouwelijke geest is? alleja
da klinkt ongeloofelijk belachelijk.
maja, ik mag er ni mee lachen, zie da ik vanacht da bezoek krijg :p

anyhwoe geesten fascieneren me wel

:rofl: vrouwelijke geesten met strap-on's

Anyway.. volgens mij is er voor alles een wetenschappelijke verklaring.
De verbeelding van mensen kent geen grenzen.

_DKsissor_

Legacy Member
en als ge dan weet dat het maar uw verbeelding is. Kunt ge dan nie die verkrachting zonder paniek ondergaan wetende dat het enkel een droom is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan