Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

amdr

Legacy Member
Ik heb in gans mijn leven 6 spellekes en 3 muziekcds gekocht. Voor de rest is alles hier illegaal :)

Robinvv

Legacy Member
wardkennes zei:
Veel ervaren volk hier presies in dat wereldje.

En dan te weten dat de meerderheid Telenet of Belgacom hebben met een kleine datalimiet :evil: ofwel kopen ze véél bij, dat kan ook.

VinceFeet

Legacy Member
Oh ja, de eerlijkheid gebiedt mij ook te zeggen dat ik wel een paar gig aan porno heb staan, lesbische porno that is! :p

De laatste tijd (lees: laatste jaar) download ik nog zelden erotiek, dat wel. Volgens mij word ik volwassen! :lol:

dendaak

Legacy Member
RobinVV kent daar ook wat van, maar dat volwassen worden :) ... tja

deyoeri

Legacy Member
Goh..k down tbh elke maand m'n limietje toch op. Waaraan? Muziek en films als voornaamste twee, series sta ik fameus achter eigenlijk.
Games, nooit gedownload.
Paar programma'tjes die ik staan heb, zijn gwn te duur in de winkel dus wrm niet als je't gratis kan hebben? Ok, het is diefstal, maar soit.

VinceFeet

Legacy Member
boogje zei:
Om ter meeste porn raceke doen met D@siro?

Ik wed dat D@siro wint :lol:

Op mijn vorige school waren er ook een paar gasten met een collectie waarvan je dacht... :wtf:

Zelfs de lokale videotheek zou qua aanbod verbleken bij die gasten hun 'videotheek'. :lol:

Ieder zijn ding hé...

Pilatus

Legacy Member
ja, series, films, games, muziek
maar bv een spel dat ik wel legaal wil en echt de moeite vind (bv ook met cdkey) dan koop ik het net zoals muziek

boogje

Legacy Member
wardkennes zei:
Ik ken daar allemaal niets van porno en muziek en downloaden en al die dingen :p

dat is nu de 3de keer dat je dat zegt

we hebben het nu écht wel door ;)

Teknoman

Legacy Member
Series: prison break, lost, heroes, battlestar galactica en stargate (eventueel andere reeksen) download ik omdat ik geen zin heb om maanden of jaren te wachten tegen dat ik dat hier op tv kan zien met 3 reclameblokken per aflevering. Via mijn xbox met xbox media center kan ik dat allemaal op mijn gemak bekijken op mijn tv op mijn kamer.

Films: ik download zo goed als nooit films aangezien die niet zo gezond zijn voor mijn telemeter. Enkel als de telemeter eens een zotte snuk heeft en niets aanrekent download ik films.

Anime: Download ik omdat ge dat hier niet zo gemakkelijk kunt krijgen. Nieuwe reeksen zoals Death Note die nog niet volledig klaar zijn zouden waarschijnlijk pas over een eeuwigheid hier beschikbaar zijn. Veel anime download ik de laatste tijd niet meer aangezien ik nog zoveel reeksen heb die ik moet bekijken.

Games: tegenwoordig zijn de games zo groot dat ge er niet te veel moet downloaden met uw expressnet accountje.

Muziek: muziek download ik omdat ge de meeste nie zo makkelijk vind in de winkel en omdat er op cd's enzo meestal maar enkele goede nummers staan. Het zou dan maar onnozel zijn om de volle pot te betalen voor een cd als ge maar een paar nummers moet hebben. Itunes dan? 1 euro voor een lossy gecomprimeerd liedje dat ik nog niet eens op mijn mp3-speler kan afspelen zonder allerlei conversies te doen is wat te duur vind ik.

Ge moet niet denken dat ik alles download, met een limiet van 10GB is dat niet evident. Zaken die ik echt goed vind koop ik dan ook, zoals battlestar galactica, ik heb alle afleveringen daarvan gedownload maar dan later ook wel de dvd's gekocht. Games koop ik wel wanneer ze in de budgetbak liggen, 50 euro betalen voor een game terwijl het een paar maanden later de helft of minder kost vind ik wat overdreven.

In België valt warez-gebruik al bij al nog mee denk ik, in vergelijking met landen als Zweden en Nederland waar men er zijn hand niet voor omdraait om maandelijks meer dan 100 gigabyte binnen te trekken.

Gavin

Legacy Member
Pilatus zei:
maar bv een spel dat ik wel legaal wil en echt de moeite vind (bv ook met cdkey) dan koop ik het net zoals muziek
Dat is de grote schrik eh, dat alleen kwaliteit nog gaat verkopen..

[Dark-Fury]

Legacy Member
waarom 15€ voor een film betalen als ge em gratis van internet kunt halen, ik heb dus ook aangeduid, zoveel mogelijk. moesten ze prisonbreak seizoen 2 hier es een paar maand vroeger beginnen uitzenden was dat weer een 'criminaliteit' minder geweest voor heel veel mensen ^^

mythe

Legacy Member
Nu weet ik waarom Telenet geen ongelimiteerde download zet. Meer dan 3/4de download hier enkel warez.

Ik enkel voor de game te testen, daarna verwijder is het. Als het goed is koop ik het me. Maar dat zijn er wel weinig dat ik koop :).

Holy Paladin

Legacy Member
ik koop heel veel afgeprijsde en 2dehands games, en af en toe ook gewoon nieuw in de winkel aan volle prijs
heb er nu toch al meer dan 100 (originele verpakking enzo ^^ dat is cooler)..

films koop ik heel weinig en download ik veel, series en muziek download ik altijd
er zijn gewoon te veel goei films en series om te kopen, is te duur.. en muziek daar denk ik niet eens aan, liever geen muziek dan ze kopen met al die schijt organisaties enzo. trouwens ik betaal ervoor met mijn lege cd en dvdkes dus dat zit goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan