kil911ler
Legacy Member
Games en programma's download ik nooit, ik koop ze veel liever. Ik zie graag m'n kast met al m'n game-dozen, heeft me een goed gevoel 
Muziek daarentegen download ik, maar geen volledige albums ofzo, gewoon die paar liedjes die uitsteken. CD's kopen doe ik als ze het echt waard zijn
En Anime down ik ook omda ze da ier nie uitzende ^^

Muziek daarentegen download ik, maar geen volledige albums ofzo, gewoon die paar liedjes die uitsteken. CD's kopen doe ik als ze het echt waard zijn

En Anime down ik ook omda ze da ier nie uitzende ^^
denk dat enigste legale op mijne pc windows XP is... en natuurlijk ook die gratis progjes dan he
.