Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik download vooral manga en anime, de serie Prison Break, en verder nog soms muziek en oudere spellen. 
GenesisX zei:En waarom ik films download? Wel, veel te veel limited editions die alleen in beperkte zalen in Amerika gespeeld worden en hier nooit het daglicht zien, daarom. Moeten ze maar iets aan doen. En een film bekijk je ook maar één keer, dus ik ga geen 20 EUR geven om die op dvd te kopen fzo.
Wat trouwens niet klopt, ik geef zelden meer dan 12€ uit aan een DVD. En dat je een film maar éénmaal bekijkt is natuurlijk ook quatsch. Mocht je dat werkelijk zelf geloven, dan neem ik aan dat je elke film ook wist nadat je hem hebt bekeken? 
Ulixes zei:Ik download zeer weinig. Films en series nooit, daarvan koop ik liever de dvd's of ik kijk gewoon op TV; dat ik dan wat langer moet wachten voor ik een nieuwe serie te zien krijg, stoort me niet. Een recente film downloaden ipv 'm in de cinema te gaan bekijken vind ik ronduit achterlijk.
Games download ik evenmin, mijn pc kan die recente games al lang niet meer aan. Af en toe koop ik wel eens een wat ouder spel voor weinig geld in de Makro.
Voor muziek gebruik ik steeds vaker iTunes, al hoop ik dat ze ooit gewone mp3's aanbieden, want ik ben niet van plan m'n iRiver in te ruilen voor zo'n designdoos
Ten slotte: ik heb de indruk dat "verzamelwoede" bij velen een grotere rol speelt dan de wil om een welbepaald iets in "bezit" te hebben.
?Oldskooler zei:Dezen avond, staat blood diamond op het menu

boogje zei:binnen 2 uurkes krijg ik Far cry geserveerd![]()

Cervantes zei:Alles gedownload... Zelfs mijne Windows XP/VISTA... Alles wat ge kunt inbeelden is gedownload, zelfs reeksen van Wittekerke heb ik eropstaan... Kben nu aant zoeken naar posters, die ze in de Free Record Shop kopen, zo grote posters, die 10euro kosten...![]()

VinceFeet zei:
- Games: Zelden. Eerst en vooral omdat ik weinig game en als ik game gaat het om een potje CS (Half-Life 2 gewoon origineel gekocht) of ET, games die je gratis kan downen dus. Games voor op playstation koop ik gewoon in de winkel, niet dat ik er zo veel heb maar toch...
- Muziek: Veel tot zéér veel. Nieuwe cd's, mixtapes,... Het passeert hier allemaal. Simpelweg omdat ik zo veel mogelijk op de hoogte tracht te blijven van wat er wordt uitgebracht in het Hip-Hop wereldje. Alles aankopen zou gewoon onbetaalbaar zijn en bovendien een waste of money in veel gevallen. Alles wat ik goed vind wordt na verloop van tijd wel aangekocht. Ik heb een dikke 800 cd's in m'n kast staan (één voor één origineel) dus ze verdienen hun geld wel aan mij. Maar ik heb op computer ook cd's staan die ik niet origineel in m'n bezit heb. Maar het is ook wel opvallend dat zulke cd's ook op PC zelden gedraaid worden. Ze maken gewoon deel uit van m'n 'database'.
- Software: Van tijd tot tijd. Ik tracht zo veel mogelijk programma's origineel te kopen maar ik heb hier ook fruityloops en 3D studio max op computer staan, en daar is niet voor betaald. Ik wou gewoon een keertje kennis maken met die programma's en zo lang ik ze niet intensief gebruik ga ik ook geen honderden euro's neerleggen voor zulke software.
(ook qua stijl enzo
)