boogje
Legacy Member
io,
Warez is een taboe, vooral hier op TNG. Toch vroeg ik me af of dat nu werkelijk veel word gedaan hier. Discussiëren is hier niét verboden, dus laat het geen opsomtopic worden.
Bon, ik was vroeger tégen games downloaden. Al was dat Doom1 ( niet de shareware, maar de volledige) of Rollercoatser Tycoon 1. Ik vond dat het voor de ondergang zorgden van vele game developpers en downloadde dus niets. Echter, later dacht ik" mja, aan héél oude games zullen ze toch niet veel meer verdienen..." dus downloadde ik af en toe oude toppertjes die snel waren binneghaald en haaldde alle games die ik écht de moeite waard vond in de winkel. Nu nog steeds, maar als ik een 3/4-jaar oud game niét maar dan ook niét kan terugvinden in een winkel te Leuven en omstreken ( en dat dan nog maar 7-10 euro kost
), dan durf ik hem nu ook wel downen. Nieuwe games download ik niet, gewoonweg omdat er ergens in mij zegt da je nieuwe games moet kopen, maar na zo'n 4 jaartjes beschouw ik het dan wel als "downloadbaar". Ik zit wss vreemd in elkaar ^^
hoe zit het bij jullie?
MODEDIT: Discussie toegestaan op voorwaarde dat verwijzingen naar programma's en websites achterwege blijven!
Warez is een taboe, vooral hier op TNG. Toch vroeg ik me af of dat nu werkelijk veel word gedaan hier. Discussiëren is hier niét verboden, dus laat het geen opsomtopic worden.
Bon, ik was vroeger tégen games downloaden. Al was dat Doom1 ( niet de shareware, maar de volledige) of Rollercoatser Tycoon 1. Ik vond dat het voor de ondergang zorgden van vele game developpers en downloadde dus niets. Echter, later dacht ik" mja, aan héél oude games zullen ze toch niet veel meer verdienen..." dus downloadde ik af en toe oude toppertjes die snel waren binneghaald en haaldde alle games die ik écht de moeite waard vond in de winkel. Nu nog steeds, maar als ik een 3/4-jaar oud game niét maar dan ook niét kan terugvinden in een winkel te Leuven en omstreken ( en dat dan nog maar 7-10 euro kost
), dan durf ik hem nu ook wel downen. Nieuwe games download ik niet, gewoonweg omdat er ergens in mij zegt da je nieuwe games moet kopen, maar na zo'n 4 jaartjes beschouw ik het dan wel als "downloadbaar". Ik zit wss vreemd in elkaar ^^hoe zit het bij jullie?
MODEDIT: Discussie toegestaan op voorwaarde dat verwijzingen naar programma's en websites achterwege blijven!


. Films, muziek eveneens 
, een wonder als er 'dt' wordt gebruikt, prakke zinnen, niet normaal 