Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Akiratjen zei:Heb niet gehele topic gelezen dus als dit als eens gezegd is, mijn excuses!
Alleen series en volgens mij is daar altijd nog niets illegaals aan! Eenmaal uitgezonden op televisie kan het met videorecorder ook verspreid worden en dus ben ik blij dat er nu zoiets is als internet![]()
MindCrimer zei:mijne limiet moet zeker op, ik betaal voor iets... dusja warez genoeg
maar langs de andere kant, als ik het echt een goeie film of cd vind dan ga ik die wel kopen
Dus omdat jij (of je ouders) enkele 10-tallen euro's per maand afgeven voor een internetaansluiting denk jij plots het recht te hebben van illegaal gerief te mogen afhalen? 

GhO$T zei:Dus omdat jij (of je ouders) enkele 10-tallen euro's per maand afgeven voor een internetaansluiting denk jij plots het recht te hebben van illegaal gerief te mogen afhalen?
, want je verliest de overgehouden gigabytes op het einde van de maand simpelweg, ge kunt het dan maar evengoed erdoor jagen, economisch gezien. God_Of_Death zei:Je betaalt voor 12 gigabyte (bij telenet) en imo doet men ermee wat men wil, de kost van het niet op gebruiken is te groot, want je verliest de overgehouden gigabytes op het einde van de maand simpelweg, ge kunt het dan maar evengoed erdoor jagen, economisch gezien.

Omnistalker zei:mja als ge ni wilt wachten![]()
en als er dan in een maand veel goede uitkomen)Virz zei:Tv / internet - videorecorder / dvdrecorder - lege dvd's / tapes
allemaal big business waar ze gigantisch veel geld uithalen en dan mogen wij ze zogezegd niet gebruiken maar ze verkopen mag wel.. c'mon..
Avenger 2.0 zei:Ge gaat in uw leven nog meer moeten afdokken voor dingen waar
ge zelden of nooit profijt van gaat hebben. Get used to it![]()
