Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

Anoniem04

Legacy Member
Zouden ze het Upload/Download geval aan het veranderen zijn ?

Thinsulate

Legacy Member
Das gewoon die nieuwe telemeter dat ze aan het inplanten zijn en tzal waarschijnlijk gewoon erbij geteld worden >.<.

*Yeey dinsdag reset:)*

Tremium

Legacy Member
Saf! zei:
LOL

Op een groot/bekend warezforum waarvan ik de naam niet ga vernoemen (jullie kennen het wel ;)) hebben de modds het filmgedeelte doen verdwijnen... Heel dat forum in rep en roer, denkend dat het maatregelen van de overheid betreft... Eén april is toch zo'n leuke dag he :)
Welk? :/
Wu-chAn zei:
Ja, hoe lang moet ik nu wachten om het paswoord van mn rar? Kut 1 april.
Op een groter forum hebben ze teveel Harry Potter gelezen...

Ja...dat zie ik dan wel :p pfft...flauw :p

R-evolution™'

Legacy Member
Saf! zei:
LOL

Op een groot/bekend warezforum waarvan ik de naam niet ga vernoemen (jullie kennen het wel ;)) hebben de modds het filmgedeelte doen verdwijnen... Heel dat forum in rep en roer, denkend dat het maatregelen van de overheid betreft... Eén april is toch zo'n leuke dag he :)

WTF godrics hollow , chamber of secrests :wtf:

ach post hierbove explains harry potter :D

neomitochondria

Legacy Member
van die harry potter ja grappig en nog een ander nederlandstalig forum is helemaal omgetoverd tot een frans bauer fan site :P

DoomSayerSantos

Legacy Member
juist X360 koop ik orgineel en games voor online gamen.
de rest dl ik liever.

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Ik koop alleen dingen die het waard zijn om te kopen. de rest download ik :)

pc, ps2, wii en x360

madior

Legacy Member
ik download zeer zelden een spel of dergelijke. muziek heel af en toe. Ik download vooral duurdere programmas (photoshop ed) en véél worstelen :p

BraveHeart

Legacy Member
Geen van de opties.

Warez, zie ik meer als een uitgebreide demo, try before u buy.

Ik had niet genoeg info over een bepaalde paritiesoftware.
De demo maakte mij niet wijzer. (ik kon niks aanvangen met de software en hoe het programma werkt op harde schijven had ik geen beeld van).
Ffe 70 euro neertellen voor iets wat ik niet door en door ken vond ik ook wat link.
Een warez versie afgehaald en grondig getest op een Virtual PC 2004 paritie setup met verschillende linux os'en om de werking van de software op het detail te weten.

Sinds Symantec PQ partition magic heeft overgenomen had ik echt nood aan een andere.

Mijn ervaring met Symentec software is niet bepaald positief, ik keek dan ook argwanend naar de laatste versie en ging mijn oplossing zoeken bij acronis.
Na een paar uur grondig testen en werken met partities wist ik al wat het programma aankon.
Ik kon dan ook gerust die software gaan bestellen zonder een ontgocheling.

Idem voor nieuwe programma's die ik niet voldoende ken (brandsoftware, internetsecurity pakketten).

Het is allemaal vlug gekocht.

128MB

Legacy Member
Af en toe eens iets.
Ma als ik echt iets wil dan koop'k het.
Programma's zoals Office of Virusscanners vind ik overdreven duur, die download ik altijd :)

Dirkxke

Legacy Member
heb het turbo abbo van telenet en kom regelmatig niet toe. zegt waarschijnlijk genoeg.

voor het moment vooral serie's en films. regelmatig wat game's enz.

moet er wel bijzeggen dat ik ook regelmatig games in de GM koop (cod2, cod1, hl², doom3, test drive unl enz enz)

games die ik ook daadwerkelijk online wil spelen koop ik dan ook legaal.

DoomSayerSantos

Legacy Member
same here ik kom ook verre van toe met dat turbo abbo van telenet.

Unnamed

Legacy Member
Ik download alleen roms van oude consoles, en ook veel oude spellen voor de pc. Onlangs nog duke nukem 3d afgehaald. Ik heb hier geen schuldgevoelens bij ofzo. Moest het een nieuw spel zijn, dan misschien wel. Mjah, nieuwe spellen zijn te groot voor de downloadlimiet, en mijn pc zou ze wsl toch niet aankunnen.

HomeR_J_Simpson

Legacy Member
Meestal gewoon liedjes die ik ergens hoor of ja photoshop...
Maar waarom make ze dat ook zo damn duur :wtf: ...

Gothrek

Legacy Member
Ik download alles,gewoon het geld niet om alles te kopen, een nieuw game kost 60€ :s

Doggiedog

Legacy Member
60&#8364;??? :eek: Waar koopt gij uw games? Last time I checked, kostten ze eerder iets rond de 30&#8364;, en dat waren dan nog nieuwe games ...

GenesisX

Legacy Member
30 EUR lol :p

De normale zijn toch 49 - 50 EUR ze, collector's editions rond de 60 EUR.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan