Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

Crashtestdummy

Legacy Member
muziek meestal, ma ze krijgen toch et meeste geld van hun optredens eh :)

Unpro

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
games... zou wel willen downen hoor, maar euch, c&c 3: tiberium wars:
8,1 giga :s euch.... kopen dan maar^^
Hebt ge op een paar dagen binnen, en een paar GB bijkopen voor een paar euro is beter dan het voor 60 euro te gaan kopen he :p

spray-bunny

Legacy Member
Ik heb een 30-tal gigabyte muziek gedownload. Films/series die ik leen van vrienden zet ik meestal op m'n harddisk.

Films & series kopen doe ik niet, omdat imo de standaarden te snel wijzigen. Ik beklaag de mensen die nu met een gigantische collectie VHS zitten, waar ze een fortuin voor betaalden. Nu met DVD zijn we ook maar enkele jaren verder en m'n heeft al blu-ray & co klaar.

CD's koop ik wel regelmatig, vooral de klassiekers dan. Het hoofdprobleem is dat veel muziek die ik graag hoort nergens te vinden is op CD.
Ook vind ik de taxen die op CDR(W)'s gehoffen worden om slachtoffers van illegale kopiën te vergoeden een vrijgeleide om illegaal te downloaden. De slachtoffers krijgen hun geld sowieso toch.

Als ik eens game, dan koop ik het spel tweedehands. Ik koop mss 1 spel per jaar nieuw. Spellen die ik niet vind, download ik.

nTFs

Legacy Member
Legaal vind ik games/muziek te duur dus zoek ik mijn heil in downloaden.

CtrlAshDel

Legacy Member
Unpro zei:
Hebt ge op een paar dagen binnen, en een paar GB bijkopen voor een paar euro is beter dan het voor 60 euro te gaan kopen he :p
op een paar dagen? een paar uur bedoel je ^^

Krueger

Legacy Member
Unpro zei:
Hebt ge op een paar dagen binnen, en een paar GB bijkopen voor een paar euro is beter dan het voor 60 euro te gaan kopen he :p

Maar dan kan je niet online spelen, en daar koop je zo een spel toch voor?

DGEN

Legacy Member
oooh de dagen dat twilight nog de klappe uitdeelde :)
ik moet wel zegge dat ik de neiging heb om elke dag vroeg op school te zitte om dan maar te leeche of te kutte met paar vrienden...ik spreek dan van 7.45 tot 17h oid.. (kzit dan wel in de cafetaria..kijken naar het schone volk van de pabo dat daar passeert :love: )

Bokskangoeroe

Legacy Member
LOL

Op een groot/bekend warezforum waarvan ik de naam niet ga vernoemen (jullie kennen het wel ;)) hebben de modds het filmgedeelte doen verdwijnen... Heel dat forum in rep en roer, denkend dat het maatregelen van de overheid betreft... Eén april is toch zo'n leuke dag he :)

Dirty_Col

Legacy Member
Saf! zei:
LOL

Op een groot/bekend warezforum waarvan ik de naam niet ga vernoemen (jullie kennen het wel ;)) hebben de modds het filmgedeelte doen verdwijnen... Heel dat forum in rep en roer, denkend dat het maatregelen van de overheid betreft... Eén april is toch zo'n leuke dag he :)

Hehe, kzie het nu ook net :p der zitten blijkbaar veel belgen op die site :lol:

Wu-chAn

Legacy Member
Ja, hoe lang moet ik nu wachten om het paswoord van mn rar? Kut 1 april.
Op een groter forum hebben ze teveel Harry Potter gelezen...

Bubba

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Ja, hoe lang moet ik nu wachten om het paswoord van mn rar? Kut 1 april.
Op een groter forum hebben ze teveel Harry Potter gelezen...

Inderdaad. :lol:

I~MushrooM

Legacy Member
Maandelijks tussen 100 a 300 gig aan vooral dvds en games (xbox 360 en soon ps3 games en blurays, dan zal dat nog meer worden)

Karre

Legacy Member
Ik downloade af en toe een game maar ik vind dat die game dan minder interessant is dan je het gekocht hebt, ik weet niet hoe het komt maar ben het pakken sneller beu dan. Dus doe ik dat niet meer en download enkel nog ietske dat je niet meer vind of waarbij je een Visa kaart echt vandoen hebt zoek ik het op het inet.

Anoniem04

Legacy Member
Wu-chAn zei:
Ja, hoe lang moet ik nu wachten om het paswoord van mn rar? Kut 1 april.
Op een groter forum hebben ze teveel Harry Potter gelezen...

Inderdaad, prachtig gedaan :rofl:

En die filmsectie zie ik nu ook juist :p

dunno

Legacy Member
Er wordt trouwens aan de telemeter gewerkt, enig moment om risico te nemen?

hatetn

Legacy Member
Unpro zei:
Hebt ge op een paar dagen binnen, en een paar GB bijkopen voor een paar euro is beter dan het voor 60 euro te gaan kopen he :p



lol kheb et voor 44€ in de frs gekocht
zegt al genoeg aangezien de frs nogal duur is

Dillyracer zei:
Neen, want die blijft tellen.

et gebeurt da em niet telt
maar bij klein onderhoud zou ik het risico nie nemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan