Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

Oldskooler

Legacy Member
Command_And_Conquer_3_Tiberium_Wars

7.46 GB

jeej

Of, al het geld dat ik morgen verdien gaat naar dat spel, en ik haal het morgennamiddag nog.

Of het wordt leechen, spaar een dagloon uit, en het duurt wat langer eer ik het heb.

Help me eens??? :$ :evil:

no_way2go

Legacy Member
Ik volg series zoals Lost, Southpark en Las Vegas via het internet en download ze ook via torrents maar dat vind ik ook niet echt fout want ze worden meestal toch online uitgezonden en opgekocht door tv-zenders.
Af en toe een filmpje moet ook kunnen want het is meestal niet zo dat ik er anders voor naar de cinema zou gaan.

De meeste games zijn praktisch niet te downloaden door de lage downloadlimiet van telenet, Bijv C&C tiberium wars dat 7.6 GB is, ik wil eigenlijk wel weten of het spel meevalt voor ik het koop (online spelen > offline :)).

zaffah

Legacy Member
ik denk dat het downloaden in ons land wel nog heeeel goed meevalt t.o.v. andere landen eerlijk gezegd.

GuntherDW

Legacy Member
gij moogt da denken ja :p

ik download vooral anime, en kom geregeld over m'n limietje (download kan oplope tot 120+GB / maand)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Oldskooler zei:
Command_And_Conquer_3_Tiberium_Wars

7.46 GB

jeej

Of, al het geld dat ik morgen verdien gaat naar dat spel, en ik haal het morgennamiddag nog.

Of het wordt leechen, spaar een dagloon uit, en het duurt wat langer eer ik het heb.

Help me eens??? :$ :evil:

zulke beestige games koop je best origineel.

ULTRAnumb

Legacy Member
10 gig limiet hier
kheb nog een dag tot reset en kheb nog veel op limiet

Anoniem04

Legacy Member
R-evolution™' zei:
euh, ik denk dat een 80% van de belgen een limiet heeft van onder de 20 gb... not much to explain

Hij zegt dat het meevalt, ik vind onder de 20gb niet meevallen.

Gentei

Legacy Member
kheb iets raars meegemaakt...

woensdagavond begin ik stalker te downen en heel de avond zit hij tussen 50-80kb/sec maar na middernacht is em gelijk ne zot tegen 700kb/sec beginnen downen khad al 1gig de andere 2.5gig zijn in 30min binnengekomen lol, wa is da na middernacht happy hour ofzo lol??
kheb screenie gemaakt maar pas vanavond posten zit hier op mijn stage...
het was met torrent btw + bitcomet.

GenesisX

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
kheb iets raars meegemaakt...

woensdagavond begin ik stalker te downen en heel de avond zit hij tussen 50-80kb/sec maar na middernacht is em gelijk ne zot tegen 700kb/sec beginnen downen khad al 1gig de andere 2.5gig zijn in 30min binnengekomen lol, wa is da na middernacht happy hour ofzo lol??
kheb screenie gemaakt maar pas vanavond posten zit hier op mijn stage...
het was met torrent btw + bitcomet.
Dan slapen de meesten en laten ze hun torrent programma aan, maar leechen er minder mensen. Waardoor jij dus vlugger download.

Al vind ik dat raar, want in Amerika zijn ze dan toch al wakker?

demon326

Legacy Member
Osi` zei:
Juist nie, hoe meer mensen erop leechen (hoe meer zij dus ook uploaden) hoe sneller jij kunt dll.

idd.. hoemeer seeds+leechers hoe sneller uwen download gaat maar ik zit gemideld met torrent tegen de 250-500 ik heb zelfs al 800kb/s gehaalt maar ik download de torrents naar een privet ftp en van die ftp download ik de files tegen 1MB/s:evil:

zaffah

Legacy Member
als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.

Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.

dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.

scud

Legacy Member
ik download realtief veel, iets teveel vin ik :o maar tis sterker of mezelf lol.
Ik heb wel orginele software, zoals xp / vista / office etc...

Insano

Legacy Member
zaffah zei:
als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.

Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.

dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.
Dat komt ook wel door de limieten hoor ;)

Anoniem04

Legacy Member
zaffah zei:
als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.

Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.

dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.

ah, op die manier.

epsilon

Legacy Member
zaffah zei:
als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.

Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.

dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.

En dan vraag ik me af wat je doet met 500GB gedownload materiaal per maand. :oink:

s.p.a.w.n.

Legacy Member
ik had vroeger amper geld voor een grafische kaart ... en als je die dan gekocht heb wil je ze ook wel gebruiken hee

nu doe ik het niet meer ... geen tijd om te gamen door school en muziek
hoewelk wel zin heb in Stalker, dark messiah of might and magic & colin mcrea dirt

oldies heb ik wel met hopen staan. Laten we eerlijk zijn enkel de uitgevers verdienen hier nog wat aan. Doom, carma, blood, zo'n spellen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan