Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

Brock

Legacy Member
Sinds enkele maanden heb ik NIETS meer illegaal ( and proud of it )
volledige mp3 collectie gewist, dvd's & cd's in 2 gekraakt & filmcollectie gedelete.

Nen mens verschiet dan hoe groot een schijf van 250GB ineens is :D ( en nog steeds )

Oldskooler

Legacy Member
Brock zei:
Sinds enkele maanden heb ik NIETS meer illegaal ( and proud of it )
volledige mp3 collectie gewist, dvd's & cd's in 2 gekraakt & filmcollectie gedelete.

Nen mens verschiet dan hoe groot een schijf van 250GB ineens is :D ( en nog steeds )

Hier se, de winnaar van euromillions :p.

R-evolution™'

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Hetgeen u nog slechts een quasi onuitputtelijk aantal films ter beschikking laat, nl al diegene die zijn uitgekomen sinds de ontwikkeling van de filmrol :p

ik heb alleen films van 2005-2006-2007 en nog een paar van 2004 maar niet ouder.

aangezien films van voor 2004 toch meestal al op tv geweest zijn ofzo.

VenQWish

Legacy Member
pentiumz zei:
en dan moet hij opnieuw downloaden omda hij het ni meer heeft en nog is wilt zien :D

Idd :D. Ik brandde vroeger alles, maar daar ben ek vanaf gestapt. Als je na een paar jaar nog eens een dvd bovenhaalt om te bekijken wat erop staat: dikke kans dat het een CRC error geeft... Jeuj!. Nu alles op HDD, te weinig plaats? Dan smijt ek wel iet weg en ik zin heb om het terug te bekijken, dan haal ek het wel trug af :p.

200-300Gig is echt wel makkelijk te doen. Khaal dan ook graag 720p h264 gecodeerde files af. Das ne gig per afl van heroes enzo. En ook films in dit formaat zijn 4.5Gig. Om nog maar te zwijgen van de rips van 20gig+ van bluray en hddvd formaat da er nu aant aankomen zijn.

Als vb van deze maand:
Naruto binnengehaald: 40GB
Nog vanalle anime: 50GB
UFC en Pride voor 40GB
Paar films: 10GB
Paar spellekes: 30GB (tis al gemakkelijk 6Gig per spel tegenwoordig)
Heroes in 720p: 20GB

Das toch al een schone 190GB en er sta nog vanalles op en ik zal wel nog wa vergeten zijn. Dus zo moeilijk is het ni, kwestie van de juiste ISP te vinden, en nen download-nut te zijn zeker... Tis hier ni voor te stoefen, ma als ge zegt da 200-300 onmogelijk is, zal ek toch het tegendeel ff moeten laten zien.

Vroeger had ek bij versatel 1Mbit ongelimiteerd, laat da constant opstaan en ge komt aan 300gig. Dus ja, nu ist eerst 4Mbit voor 50gig en dan FUP aan 1Mbit dan komt ge daar gemakkelijk aan.

nixie

Legacy Member
"regelmatig" heb geen eigen pc atm dus enkel muziek en af en toe een serie ofzo
ben nu op zoek naar boondogs saints maar vind geen deftige :p
dan maar op youtube aan het kijken ;)

Dieleman_F

Legacy Member
Series zoals Prison break of lost, muziek downloaden (hele hopen toch) ben ik allergisch aan.

gravendelver

Legacy Member
Ik downloade vroeger vrij veel mp3 en divx, maar aangezien ik nu zelf wat geld verdien koop ik veel dvd's en cd's en download ik zelden nog een mp3 en zeker nooit meer gewone divx films. Mijn meter zit wel altijd vol omdat ik geregeld HD content (720p/1080p) download omdat hiervan in Belgie nog niet veel legaal van te vinden is, die films gaan van 8gb tot 25gb dus de meter zit snel vol :).

boogje

Legacy Member
NiXiE zei:
"regelmatig" heb geen eigen pc atm dus enkel muziek en af en toe een serie ofzo
ben nu op zoek naar boondogs saints maar vind geen deftige :p
dan maar op youtube aan het kijken ;)

wss omdat de titel van deze meesterlijke film The Boondock saints is? :p

Cyrano.ak

Legacy Member
elke maand over mn limiet. Ben gwn film&tvliefhebber.
Maar ik steun de industrie door ook elke week nr film te gaan ;)

japanwings

Legacy Member
Ik haalde ook veel films af,maar sedert ik digitale satteliet heb en de films al redelijk snel na release kan kijken op Tequilla en premiere en de series een seizoen verder op Fox ofzo, doe ik die moeite niet meer om 't te downloaden.

Musback

Legacy Member
boostah zei:
download vooral muziek en series die ik in belgie niet op tv zie (family guy, south park, ...)

en muziek eerder livesets, en ik persoonlijk vind hier niks mis mee, aangezien ik aan deze dingen anders toch ni aan geraak

same here, livesets zijn bangelijk maar quasi niet beschikbaar te koop...
en elke maandagochtend family guy, american dad en the simps :) 175mb/aflevering is ideaal voor mij, 1x zien, misschien een maandje laten staan en dan gewoon weer wegdoen... gelijk ge het op video zout opnemen

boostah

Legacy Member
Musback zei:
same here, livesets zijn bangelijk maar quasi niet beschikbaar te koop...
en elke maandagochtend family guy, american dad en the simps :) 175mb/aflevering is ideaal voor mij, 1x zien, misschien een maandje laten staan en dan gewoon weer wegdoen... gelijk ge het op video zout opnemen

ik hou ze (al 2 keer gans south park gezien :p), HDD ruimte kost toch geen drol meer

gravendelver

Legacy Member
boostah zei:
ik hou ze (al 2 keer gans south park gezien :p), HDD ruimte kost toch geen drol meer

Wel als je HDdvd rips en BLU-ray rips begint te stockeren :p

Xylo

Legacy Member
Singleplayer games.
Emulators.
Films.
Lost.
Software da ik nodig heb maar niet wil betalen of de demo niet genoeg opties bied.

ULTRAnumb

Legacy Member
mss af en toe iets
maar alleen iets nuttigs
gelijk een anti virus voor extra veiligheid
ben nu bezig aant downe eigelijk :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan