Dirty_Col
Legacy Member
klennepette zei:Hij heeft anders wel een punt hoor. Hij zegt ook niet dat het niet illegaal is.
Hij zegt enkel dat warez downloaden niet hetzelfde is als stelen en imho is dat ook zo.
Ok, als je een script van iemand anders kopieert en daar uw naam op plakt, is dat dan geen stelen omdat de auteur het origineel toch nog heeft?
stelen is iets afnemen van iemand anders zodat die andere persoon het niet meer heeft.
Vind je nu nog dat je gelijk hebt? Plagiaat is nu wel niet hetzelfde, maar kom het is maar om een vergelijking te maken...

En dan 5x onderbroken worden voor een pauze? Nee dank u! En daarboven op komt dat enkele van die series hier nooit uitgezonden gaat worden.

