ComputerVISTA
Legacy Member
zaffah zei:als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.
Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.
dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.
Als ik me niet vergis stond Belgie op nummer 1 van de illegale downloads, dus op dat vlak zijn we zeker sterk bezig ^^
Ow en wij hebben limieten, daar niet of nauwelijks.
http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=48&story_id=18851 even gezocht tot ik op dit kwam, jaja we zijn goe bezig ^^


.
. TV-series (met hopen 
euch.... kopen dan maar^^