Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

ComputerVISTA

Legacy Member
zaffah zei:
als je belgie met nederland vergelijkt valt het echt best wel nog mee hoor.

Hier is een grootverbruiker al iets rond de 50GB? In nederland zijn er mensen die makkelijk 500GB per maand downloaden.

dus ja ik denk wel dat het nog meevalt in belgie.

Als ik me niet vergis stond Belgie op nummer 1 van de illegale downloads, dus op dat vlak zijn we zeker sterk bezig ^^

Ow en wij hebben limieten, daar niet of nauwelijks.

http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=48&story_id=18851 even gezocht tot ik op dit kwam, jaja we zijn goe bezig ^^

NinjaTune

Legacy Member
prison break en muziek sleur ik binne. muziek puur om artiesten te ontdekken om daarna de vette dingen op vinyl aan te schaffen.

Ikben

Legacy Member
Veel mensen hebben flauwen excuses om hun downloads goed te praten! Ik donwload zelf ook liedjes en vroeger films, maar als ik er echt goed vind koop ik die direct! Dat is die mensen hun job!
Ik ben dan ook blij dat er dikwijls virussen en dergelijke bij zitten, want donwloaden is echt fout!

Oldskooler

Legacy Member
dikwijls virussen...

Ik heb ooit al zoveel gedownload, en ben nog maar 1 virus tegengekomen.

Met downloaden bedoel ik games en apps en zo, geen kleine losse bestandjes waar idd af en toe wat virussen inzitten.

Met een liedje of een film is het risico om een virus binnen te halen al helemaal nihil :D.

GTM

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Veel mensen hebben flauwen excuses om hun downloads goed te praten! Ik donwload zelf ook liedjes en vroeger films, maar als ik er echt goed vind koop ik die direct! Dat is die mensen hun job!
Ik ben dan ook blij dat er dikwijls virussen en dergelijke bij zitten, want donwloaden is echt fout!
Hypocriet. Jij bent evenzeer in de fout als mensen die tientallen GB's per maand downloaden.

Dirty_Col

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Als ik me niet vergis stond Belgie op nummer 1 van de illegale downloads, dus op dat vlak zijn we zeker sterk bezig ^^

Ow en wij hebben limieten, daar niet of nauwelijks.

http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=48&story_id=18851 even gezocht tot ik op dit kwam, jaja we zijn goe bezig ^^

euhm, in dat artikel gaat het alleen over muziek en dat artikel is ondertussen 2 jaar oud. De warez scene is wel een beetje groter dan alleen muziek, en dan nog... 80-100mb per album tegenover 4-6gb per game? ;)

Oldskooler

Legacy Member
Denk niet dat belgië de nr 1 is qua illegale downloads, dan moet je eerder in het oostblok zijn denk ik.

Time

Legacy Member
Houd er wel rekening mee dat je, als je cijfers tegenkomt, moet omrekenen per capita.

Thinsulate

Legacy Member
Hmmm..ik probeer zoveel mogelijk te downloaden. En vooral snachts (nachttarief) kan ik 2x zoveel afhalen :). TV-series (met hopen :p), Films,Muziek, Software maar geen games, speel geen pc games ^^

neomitochondria

Legacy Member
ik denk dat belgie wel aan de top staat van de warez scene, que downloads, ik zie echt zeer veel Belgische series verschijnen op verschillende internationale forums

Fir3wulf

Legacy Member
enige spijtige aan torrents is da het soms vree lang kan dure en je upload ervan naar de zak gaat

hybrid

Legacy Member
- muziek
- series ( heroes,pb etc )
allemaal me rs premium van ne maat :evil:

ElBramo

Legacy Member
epsilon zei:
En dan vraag ik me af wat je doet met 500GB gedownload materiaal per maand. :oink:
400 gig wordt daarvan gedelete, de andere 100 mss opgeslagen op hard discs zeker? Zo zou ik het doen.

Conqie

Legacy Member
af en toe eens een aantal liedjes ofzo van het internet daar blijft het ook bij, films en meer muziek haal ik wel bij vrienden :)
koop ook af en toe een dvd'tje of game in de winkel (voor zover ik nog game)

Spectre

Legacy Member
DVD's koop ik 99% van de keren. Muziek download ik zogoed als altijd, series download ik maar als ze op dvd te verkrijgen zijn ga ik die ook halen. Games koop ik altijd.

S.conceiçao7

Legacy Member
games... zou wel willen downen hoor, maar euch, c&c 3: tiberium wars:
8,1 giga :s euch.... kopen dan maar^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan