d.C.
Legacy Member
Games koop ik meestal, aangezien ik vooral op console game. Qua downloaden zijn het hier vooral series (Prison Break, Heroes, 'Allo 'Allo', etc.) en films. Muziek ook af en toe, maar ik maak tegenwoordig ook steeds meer gebruik van de iTunes store, of koop de cd in de winkel (meestal als ze al een tijdje uit zijn... dan zijn ze goedkoop).
en ja, ik download ook redelijk wat warez en ja, limieten irriteren mij ook
...
.


A, R:TW omdat deze echte goede games zijn die het verdienen. (bv: alle topspellen in mijn xfire heb ik gekocht.)
en somige groepen verdiennen het wel terug als ik naar een concert ga vanhun ofzo