Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

d.C.

Legacy Member
Games koop ik meestal, aangezien ik vooral op console game. Qua downloaden zijn het hier vooral series (Prison Break, Heroes, 'Allo 'Allo', etc.) en films. Muziek ook af en toe, maar ik maak tegenwoordig ook steeds meer gebruik van de iTunes store, of koop de cd in de winkel (meestal als ze al een tijdje uit zijn... dan zijn ze goedkoop).

NoblesseOblige

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Best wel grappig dat slechts 2.79% van dit forum nooit iets illegaals heeft gedownload en dat er op dit forum ook zoveel commotie is rond datalimieten verhogen (voor legale doeleinden weliswaar he ;) ;) ;) )... kwil maar zeggen, telenet gaat de limiet niet verhogen of wegdoen zodat ge uw warezcollectie kunt uitbreiden :) en ja, ik download ook redelijk wat warez en ja, limieten irriteren mij ook :p...

Dankzij de combinatie zus en youtube blijft er niets meer over om illegaal te downloaden :lol: .

passero

Legacy Member
Vroeger toen ik student was downloade ik vrij regelmatig games, films, muziek. Ik heb toen gezegd dat ik dat deed omdat ik geen geld had om het te kopen, dan vind het maar normaal dat sinds ik werk, ik ook gestopt ben met downloaden :)
Ik koop mijn games allemaal, heb een account op itunes om muziek te kopen en series koop ik allemaal...

Oct

Legacy Member
De meeste games download ik gewoon omdat ik geen zin heb om €50 uit te geven aan een spel dak misschien 2 dagen ga spelen.

Als ik het dan echt te moeite vind dan koop ik het meestal wel.

Blood_Raven

Legacy Member
Lol dienen pee vandaag in het nieuws over series downloaden:
'Meestak downlaoden ze omdat het cool is':rofl: :rofl:
Komaan he sech. De gemiddelde downloader/seriekijker is nu alwel over de 14 hé.

scud

Legacy Member
ik download mijn series enkel en alleen zodat ik kan kijken wanneer het mij past, en zonder dat ik die crap reclame heb.
en daarna haal ik de custom nl of pal nl dvdr ook nog es binnen zodat ik de series op dvd heb :P

ironhorn

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Lol dienen pee vandaag in het nieuws over series downloaden:
'Meestak downlaoden ze omdat het cool is':rofl: :rofl:
Komaan he sech. De gemiddelde downloader/seriekijker is nu alwel over de 14 hé.

daar moest ik ook mee lachen, haha

vetcool :cool:

XplicitSnake

Legacy Member
Ik download zeer weinig tot niets.

Muziek werkelijk niks aangezien ik muziek draai met vinyl en buiten die specifieke genres dus ook geen interesse heb in iets anders, met uitzondering van StuBru die hier af en toe opstaat..

Films, geef mij maar een avondje cinema. Is toch veel gezelliger dan achter je pc zitten? Ofwel huren we een dvd.

Games, daar is dus ook geen sprake van. Als ik per sé een game wil voor de pc koop ik die bij de lokale gamesboer. Tzelfde voor men 360 games. Als ik weet dat de game al na 2 dagen weer stof gaat vangen laat ik die gewoon links liggen. Reviewsites zijn er voor verschillende redenen.

gizmo666

Legacy Member
ik download veel muziek. games koop ik liever. ik download alleen series dat (nog) niet verkrijgbaar zijn op dvd maar als ik ze dan kan kopen op dvd dan gaat het van men pc. en ik heb ook veel van wwe

zarathustra

Legacy Member
ohja van die kleine programmaatjes die je een keer om het jaar gebruikt. eg. toen mijn HD crashte een programma om de data er af te halen. Ik vind het nogal stom om iets dat a) misschien nog niet eens zal werken en b) maar een keer gebruikt zal worden te gaan kopen :/

FLT

Legacy Member
XplicitSnake zei:
Films, geef mij maar een avondje cinema. Is toch veel gezelliger dan achter je pc zitten? Ofwel huren we een dvd.

Ik vind het toch niet minder gezellig als ik hier met vriendin in bed naar een film lig te kijken hoor :p.

32" tv + 5.1 + klein bed >> cinema :)

Howitzer

Legacy Member
Ik download games omdat ik het vaak gewoonweg niet waard vind om te betalen.
Bepaalde games ga ik dan wel speciaal kopen; Oblivion, GTA:SA, R:TW omdat deze echte goede games zijn die het verdienen. (bv: alle topspellen in mijn xfire heb ik gekocht.)

Muziek aan de andere kant download ik omdat ik nooit echt de cd's vind die ik wil en ik ze ook niet online mag kopen van mijn ouders. ( Death Metal enzv.)
Echter, om het goed te maken (met mijn eigen :p ) ga ik wel €100 meenemen om uit te geven aan band-spullen op Graspop.

demon326

Legacy Member
Howitzer zei:
Ik download games omdat ik het vaak gewoonweg niet waard vind om te betalen.
Bepaalde games ga ik dan wel speciaal kopen; Oblivion, GTA:SA, R:TW omdat deze echte goede games zijn die het verdienen. (bv: alle topspellen in mijn xfire heb ik gekocht.)

Muziek aan de andere kant download ik omdat ik nooit echt de cd's vind die ik wil en ik ze ook niet online mag kopen van mijn ouders. ( Death Metal enzv.)
Echter, om het goed te maken (met mijn eigen :p ) ga ik wel €100 meenemen om uit te geven aan band-spullen op Graspop.

lol graspop is al duur genoeg maar als ge daar u spullen vind :D


ontopic:

ik download redenlijk veel als ik goesting heb maar muziek download ik altijd heb geen goesting om geld te betalen als ik het gratis kan krijgen:evil: en somige groepen verdiennen het wel terug als ik naar een concert ga vanhun ofzo:unsure:

ULTRAnumb

Legacy Member
photoshop cs2
ik wou da al heel lang en nu hebbek het eindelijk
dusja
af en toe dus warez :p

hatetn

Legacy Member
Gothrek zei:
Ik download alles,gewoon het geld niet om alles te kopen, een nieuw game kost 60€ :s

nog zo'n lame excuus imo
het kost teveel(een nieuw game)
wacht dan tot em in de budget bakken ligt ffs
altijd maar die uitvluchten om te kunnen afhalen
en als ge et perse direct moe hebben wil het zeggen da het zijn geld waard is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan