Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en frustrating.. telemeter die max 30% vol geraakt. Zonde van geld maarja wat doe je zonder i'net 
)
wardkennes zei:Ik download nooit/ ik zou zelfs niet weten hoe eraan te beginnen :ironic:

Latinos zei:-Is het eigenlijk illegaal op je eigen dvd's te rippen naar je harde schijf?
-Is het illegaal om je films die je op VHS hebt te downloaden op het internet, om je collectie op pc te vervolledigen?
wardkennes zei:Nooit van gehoord![]()
VinceFeet zei:[*]Film&Series: Zelden of nooit. Om één of andere reden doet dat afbreuk aan de ervaring vind ik. Ongezellig achter je computer TV kijken, soms mindere kwaliteit,... Ik weet ook wel dat er veel zijn die via allerlei apparatuur hun materiaal tot op TV krijgen en dan een perfecte ervaring krijgen... Geef mij maar gewoon de DVD. En als je een maandje geduld heb vind je bijna elke DVD voor een bedrag rond de €10. Daar ga ik het niet voor laten.