menlor
Legacy Member
Ik download regelmatig eens een cdke, koop er ook soms.
En dan gaat men meeste geld nog uit naar concerten en festivals, waarbij ze wss meer aan verdienen dan aan een cd te kopen.
Series download ik als ze nog niet beschikbaar zijn of als er gewoon niks van uitkomt op dvd of andere media.
Films niet meer, en games nooit.
Meeste games die ik speel zijn legaal omdat ze online met cdkey werken. Offline games zijn niet zo men ding.
Wa ik het meeste download zijn wss videoclips of live concerten.
Zoals evanescence op de conan o Brian show, da kunde ni kopen , is alleen te vinden in HD qual op internet ( 150 mb voor 3 minuten video )
En dan gaat men meeste geld nog uit naar concerten en festivals, waarbij ze wss meer aan verdienen dan aan een cd te kopen.
Series download ik als ze nog niet beschikbaar zijn of als er gewoon niks van uitkomt op dvd of andere media.
Films niet meer, en games nooit.
Meeste games die ik speel zijn legaal omdat ze online met cdkey werken. Offline games zijn niet zo men ding.
Wa ik het meeste download zijn wss videoclips of live concerten.
Zoals evanescence op de conan o Brian show, da kunde ni kopen , is alleen te vinden in HD qual op internet ( 150 mb voor 3 minuten video )
)

dusja dan heb je snel een 10tal gb's binnen. Thuis downloaden we allemaal samen rond de 250GB/maand, dit is vooral gestegen sinds we 2 maand telenet expressnet turbo hebben, ervoor was het +- 100GB/maand thuis.
