Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

menlor

Legacy Member
Ik download regelmatig eens een cdke, koop er ook soms.
En dan gaat men meeste geld nog uit naar concerten en festivals, waarbij ze wss meer aan verdienen dan aan een cd te kopen.
Series download ik als ze nog niet beschikbaar zijn of als er gewoon niks van uitkomt op dvd of andere media.

Films niet meer, en games nooit.
Meeste games die ik speel zijn legaal omdat ze online met cdkey werken. Offline games zijn niet zo men ding.

Wa ik het meeste download zijn wss videoclips of live concerten.
Zoals evanescence op de conan o Brian show, da kunde ni kopen , is alleen te vinden in HD qual op internet ( 150 mb voor 3 minuten video )

sneax

Legacy Member
series natuurlijk (prison break, lost) en af en toe games maar ze verliezen aan mij geen potentiele koper moest ik het ni kunnen downloaden dan zou ik het ni kopen ook ni

Als ik later geld verdien zal ik ZEKER alles kopen, het is nu enkel doordat ik geen geld heb

windows, nero, windvd, ... allemaal legale gekochte licenties - dat kunnen weinig mensen zeggen denk ik

Gentille

Legacy Member
Ik moet ook toegeven dat ik regelmatig wel liedjes en films download omdat het nu soms moeilijk is om alles als student te betalen. Games heb ik nog nooit gedownload dit koop ik dan weer wel ( teveel gb's ook :p)

CtrlAshDel

Legacy Member
Enkel de echte topper spellen koop ik (lees: half life en zen gevolg) de rest download ik (en da zijn der ne pakske), krijg ik van maten of zo, zelfde met films en series, , programmas (programmas die gewoon veel te duur zijn die ik voor 't school moet gebruiken zoals 3DSMAX en zo, ik haat studentenlicensies, daar verdienen ze toch geen geld aan). Muziek ook want de meeste nummers zijn gewoon hier niet op cd te koop (die ik luister) in belgie en dan ga ik niet gaan bestellen over het net.

Furiax

Legacy Member
vroeger veel games, de laatste maanden vooral series (lost, prison break, 24 , heroes, TNAwrestling,...) en films. Mijn telemeter staat elke maand op 100%

jeroenvde

Legacy Member
ikke veeeeeeeel films :| ik heb meer dan de helft nog niet bekeken, kan gwn niet volgen

nu ook series

en af en toe eens een goede game

en uiteraard muziek

Hostage

Legacy Member
Wat zou het geven als hier een flik zou komen lezen en tot de bodem wil gaan met dit.:unsure:

Enfin,ik download mijn filmen,heel soms een mp3'ke.
Ik heb vorige maand painkiller gedownload maar het stoort mij om een game niet origineel te hebben.
Op het TNG-gezocht forum gevonden.:applause:

fromalk

Legacy Member
vroeger begonnen met een mp3'ke, dan meerdere mp3's en nu +- 400GB - 2000GB/maand

laatste maanden is het echt wel uit de hand aan t lopen,
k doe nu het beheer van de internetdiensten van mn school en k heb daar dan volledige rechten over de servers die rechtstreeks op belnet hangen met een 60mbit verbinding :D dusja dan heb je snel een 10tal gb's binnen. Thuis downloaden we allemaal samen rond de 250GB/maand, dit is vooral gestegen sinds we 2 maand telenet expressnet turbo hebben, ervoor was het +- 100GB/maand thuis.
Upload zit rond de 7GB/maand, maar dat is bijna niks sillegaals puur files die k heb gemaakt enz dat k doorstuur, mn vader gebruikt ook een pak (wel puur legaal) en mn broerkes downloaden vooral mp3s enz

wat me wel op valt is dat k zelf de laatste maande niks meer opsla bijna, gewoon downloade, ff gebruiken, verwijderen, paar dagen later als k klaar ben gewoon opnieuw downloaden dan maar :)

k heb heel veel legale software, al mn windows enz is legaal, office enz ook , maar om geld in de rest te gaan steken vind k het niet waard, zeker niet voor muziek of series

R-evolution™'

Legacy Member
jeroenvde zei:
ikke veeeeeeeel films :| ik heb meer dan de helft nog niet bekeken, kan gwn niet volgen

nu ook series

en af en toe eens een goede game

en uiteraard muziek

en wat noem jij veel ?

R-evolution™'

Legacy Member
fromalk zei:
vroeger begonnen met een mp3'ke, dan meerdere mp3's en nu +- 400GB - 2000GB/maand

laatste maanden is het echt wel uit de hand aan t lopen,
k doe nu het beheer van de internetdiensten van mn school en k heb daar dan volledige rechten over de servers die rechtstreeks op belnet hangen met een 60mbit verbinding :D dusja dan heb je snel een 10tal gb's binnen. Thuis downloaden we allemaal samen rond de 250GB/maand, dit is vooral gestegen sinds we 2 maand telenet expressnet turbo hebben, ervoor was het +- 100GB/maand thuis.
Upload zit rond de 7GB/maand, maar dat is bijna niks sillegaals puur files die k heb gemaakt enz dat k doorstuur, mn vader gebruikt ook een pak (wel puur legaal) en mn broerkes downloaden vooral mp3s enz

wat me wel op valt is dat k zelf de laatste maande niks meer opsla bijna, gewoon downloade, ff gebruiken, verwijderen, paar dagen later als k klaar ben gewoon opnieuw downloaden dan maar :)

k heb heel veel legale software, al mn windows enz is legaal, office enz ook , maar om geld in de rest te gaan steken vind k het niet waard, zeker niet voor muziek of series


hoe haal je in hemelsnaam 100 gb binne met expressnet ? zelfs met turbo gaat dit niet :wtf:
en nu download je 2tb per maand ... stel dat je daarvan 1.5 tb gewoon trug weg gooit.
heb je thuis 100 tb aan hardeschijve staan ?
sorry ik geloof er niks van, en als dit waar was zou je het zeker niet zo bescheiden op een publiek forum kome zetten en al zeker niet moest je in the scene zitten

fromalk

Legacy Member
R-evolution™' zei:
hoe haal je in hemelsnaam 100 gb binne met expressnet ? zelfs met turbo gaat dit niet :wtf:
en nu download je 2tb per maand ... stel dat je daarvan 1.5 tb gewoon trug weg gooit.
heb je thuis 100 tb aan hardeschijve staan ?
sorry ik geloof er niks van, en als dit waar was zou je het zeker niet zo bescheiden op een publiek forum kome zetten en al zeker niet moest je in the scene zitten

je krijgt bij expressnet trubo;
30GB standaard,
40GB uitbreidingspaketten
en zodra die op zijn krijgen we een melding, verder surfen aan volledige snelheid of gewoon vertraagd, enja verder surfen aan volledige snelheid dan maar :).
hebben overigens nog nooit een waarschuwing ofzo gehad, alleen mn pa is van teveel mails te verzenden.

Nee k download ongeveerd 30-40GB op een schooldag met mn notebook, of met server en dan zet k het over naar laptop.

Dan alles thuis op de servers zetten en blijft daar max een week staan.

waarom jij zegt 100Tb aan schijven weet k niet

DBK

Legacy Member
ik vraag mij echt af wat jij in godsnaam dan allemaal download als je 2TB op een maand binnentrekt, je kunt toch niet alles bekijken/gebruiken?

R-evolution™'

Legacy Member
toch geloof ik er niks van , toch niet in de maat van 2 tb per maand. achja maakt ook niet uit wat ik geloof.

@ DBK: 2 tb per maand zou ik ook nog halen moest men verbinding het toelaten / moest ik elke maand voor 2 tb aan hardeschijve bij kopen

JohnDodger

Legacy Member
Ik download zeeer veel warez, heb net nog Call of Duty 2 volledig afgehaald :) Nu ben ik bezig met CS:CZ

Meer dan 16 filme, stuk of 10 programma's zoals Adobe allemaal, fruity loops etc ... En dan nog 5 games zoals max payne, sims, guild wars :)

Piekatsjoe

Legacy Member
Download eiglk alleen mr muziek mr.. Games boeien mij niemir zo en films krijg ik van mijn neef..

JackM

Legacy Member
ik download niet echt veel via internet.
deze maand zittek aan nog geen 6gig van met datalimiet met adsl.
en daar zit eig bijna niks van warez in.

op school is da dan weer een andere zaak :D
een gans schoolnetwerk met veel laptops en nog meer shares = leech leech

kken nu ook wel een paar sites/fora waar het vol van de links staat. en dan zijde gemakkelijker en goedkopen af van een rapidshare accauntje te kopen ipv alle warez dieje ervan afhaalt.
maar ik heb er niet echt een nood aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan