Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Programma's download ik wel vaker, is meestal het geld niet waard.
Films eigenlijk nooit, interesseert me niet zo. En als ik een film wil zien ga ik liever met wat vrienden naar de cinema ofzo.
Ik houd mij nu bezig met zo wat Counter Strike Source, veel andere games speel ik niet (buiten UT2004 maar toen dat het spel ambetant begon te doen heb ik het niet meer herinstalleerd). 
maar dat stamt bijna allemaal van 3de tot 4de middelbaar.
Maar dan zijn dat programma's om voor school te gebruiken. Of bvb Google Video Player. Ik moet wel toegeven dat ik Photoshop CS2 ook heb gedownload, maar eigenlijk gewoon, jah... om het te hebben
ik kan daar totaal nie mee werken en ik gebruik het dus echt wel nooit 
eum ok... hoe kan het dat een leerling het beheer van de internetdiensten voor zich mag nemen?fromalk zei:vroeger begonnen met een mp3'ke, dan meerdere mp3's en nu +- 400GB - 2000GB/maand
laatste maanden is het echt wel uit de hand aan t lopen,
k doe nu het beheer van de internetdiensten van mn school en k heb daar dan volledige rechten over de servers die rechtstreeks op belnet hangen met een 60mbit verbindingdusja dan heb je snel een 10tal gb's binnen.

Supreme Commanderfrado2005 zei:idd games worden alsmaar groter. Zeker deze maand was belangrijk met stalker, virtua tennis 3, uefa....
Ben benieuwd hoe groot tiberium wars ga zen
Grootste game van mij was just cause of rainbox six vegas(kan em nie eens draaien)+- 6gb



) meestal pr0n (ga ek nu es echt ni voor betalen ze...
) en games soms (afhankelijk van welk, meeste van men games zijn legaal
)

Sephiroth zei:ehm, kzalt zo zeggen
niks op mijn pc behalve de drivers voor mijn hardware is "legaal"![]()


)