Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

Ali_

Legacy Member
GenesisX zei:
Hoe drukt ge dan uit da ge iets grappig vindt?

OT: En is vindt nu met gewoon d of ook met t? Tis een vraag + jij = normaal zonder?

Als ik iets grappig vind dan begin ik spontaan te lachen, *DUH*

=> lol in msn en fora is normaal hé, ik had het over mensen die dat irl gebruiken ;)

het is ge vindt in dit geval ;)

Ik denk dat jij het verwart met ''vind je?''...

Tw33tst3r zei:
offtopic:
kheb zo een gevoel dak dr de uitzondering op ben, mensen lachen spontaan als ze mij zien en gij gaat niet anders zijn gwn omdak irl lol gebruik! :p

lol

:p

R-evolution™'

Legacy Member
shiftyke zei:
Alle maande elke megabit van mijn 12Gb :p
Tis ook eerder uit luiheid om niet naar de winkel te moeten en om het kapitalisme te ondermijne :unsure:

elke megabit van de 12gb :wtf:

neomitochondria

Legacy Member
ik download elke keer mijn limiet vol. Vroeger downloade ik meestal enkel games en kocht ik nog films, maar nu ik veranderd ben naar dommel, ben ik ook begonnen met films :)

vroeger was dat met skynet, alles opsparen tot het einde van de maand en dan kon ik de laatste 36 uur van de maand ongelimiteerd downloaden, dus dan was dat wel snel 15-20 gig in die 36 uur.

nu ben ik toch wel blij dat ik bij dommel ben, ik denk dat iedereen die dommel heeft wel een warez downloader is, hoe krijg je anders elke maand die 50 gig vol :)

Wazzie

Legacy Member
mm vooral anime series (die nog niet onder licentie vallen) en buitenlandse tv series die ze hier niet nog niet uitzenden, af en toe koop ik eens een game via steam (geen warez, want zoveel game ik op zich toch al niet meer) en dan zit je direct ook aan enkele gigs (en soms nog meer) download. En muziek koop ik via Itunes dus op dat gebied ben ik ook nog braaf bezig :P .
Die limieten gaan toch niet echt meer houdbaar zijn als het online aanschaffen van games populairder gaat worden. Ken genoeg mensen die perfect legaal bezig zijn en niet toekomen met hun limieten.
Oh ja en ben nogal redelijk youtube verslaafd dus daar steekt ook nog redelijk wat download in.

Oldskooler

Legacy Member
Raar hier, ik krijg een ip-reset, omdat men 36 uur voorbij zijn (skynet). En ik kan mooi door downloaden :s.

EN ja, ik zat grandioos over mijn limiet :D.

Stancke

Legacy Member
Door die thread ben ik plots terug fervent aan het downloaden geslaan...

ng

Legacy Member
Ik niet want men zus heeft het verprutst. Kan da kalf er nu niet op letten? Verdomme zenne.

ng

Legacy Member
Kzal wel moeten, want het surfen gaat zodanig erg dat het een ergernis word.
Aan de andere kant, de maand is bijna gedaan. Effe doorbijten.

Avilowca

Legacy Member
ik betaal voor een limietloze connectie.

ik download dus hopen games en films ja. Geen reden waarom ik het niet zou doen eigenlijk.

Ik heb tot mijn 15 elke game die ik écht wou gekocht dus mijn bijdrage is zeker en vast geleverd. Nu is het andere mensen hun beurt.

Memphis

Legacy Member
Vroeger wel vrij veel. Tegenwoordig niet meer nee. Alleen nog series als Lost en Prison Break omdat je daar anders schandalig lang op moet wachten. Hun eigen schuld imo. :p

Films enzo koop ik diegene die ik echt goed vind.

PapaGanz

Legacy Member
Avilowca zei:
ik betaal voor een limietloze connectie.

ik download dus hopen games en films ja. Geen reden waarom ik het niet zou doen eigenlijk.

Ik heb tot mijn 15 elke game die ik écht wou gekocht dus mijn bijdrage is zeker en vast geleverd. Nu is het andere mensen hun beurt.

Serieus jong, dat je veel downloadt maakt nu niet uit, maar weet toch tenminste dat je illegaal & fout bezig bent en lieg je zelf toch eens niet voor :lol:

Blood_Raven

Legacy Member
Als ik iets graag heb en mijn support gaat uit naar de makers ervan dan koop ik dat.
Als het iets is wat ik na een week niet meer vastpak dan download ik het.

Games die ik op frequente basis speel heb ik allemaal legaal.

Als iets goed is kan je beter de maker een 'cash flow' ervan geven.
Anders is het spelletje rap gedaan.

SpoBo

Legacy Member
99% van de spellekes suckt.. en dus heb ik ook geen zim om het te kopen. Ik zie warez als een soort van volledige demo. Als ik een spel dan extreem goed vindt dan ben ik wel geneigd om het te kopen. Maar de meeste spelletjes vervelen mij namelijk al na 30 minuten dus er blijft niet veel over. Laatste spel dat ik gekocht heb was half-life 2. En daarvoor UT2004 :/ Ik heb echt nog nooit een gekopieerd spel langer als een dag gespeeld denk ik... dus aan mij hebben ze allesinds niets verloren. Vroeger downloadde ik ook om het zo te hebben zonder het te spelen maar ik vind het eerlijk gezegd compleet verspilde moeite nu. Als ge iets download doe het met de intentie van .. nu wil ik wel is zien of het echt iets voor mij is en of mijn PCke het wel draait. En zoja koop het dan. Of probeer toch af en toe is het spelleke te kopen en desnoods is als het in de budgetbak ligt als steun aan de developers.

Maar series is een andere affaire :D Ik haat reclame (en zeker die van telenet .. sorry :p).

Dirty_Col

Legacy Member
Best wel grappig dat slechts 2.79% van dit forum nooit iets illegaals heeft gedownload en dat er op dit forum ook zoveel commotie is rond datalimieten verhogen (voor legale doeleinden weliswaar he ;) ;) ;) )... kwil maar zeggen, telenet gaat de limiet niet verhogen of wegdoen zodat ge uw warezcollectie kunt uitbreiden :) en ja, ik download ook redelijk wat warez en ja, limieten irriteren mij ook :p...



en omg, wie zegt er nu niet "Weirs" :s

TipqiE[BE]

Legacy Member
meeste mensen weten ook niet hoe het werkt

de release groups,distros,...

GenesisX

Legacy Member
Kan er iemand eens z'n micro bovenhalen en wa-res of weirs ff uitspreken zoals hij het denkt alstublieft. Zal wrs wel per regio zijn, want aan deze kanten heb ik nog nooit iemand "weirs" horen zeggen. Altijd wel warez. En warez =/= wares eh. En weirs = wares qua uitspraak.

Waar halen jullie dat toch? FEITEN! :p

DBK zei:
leg eens uit, ik vind dit wel intressant :)
Als je wil kan ik wel ff iets PM'en wat alles goed uitlegt. Weet niet goed of ik hier mag posten, maar veel illegaals is er niet aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan