Ali_
Legacy Member
GenesisX zei:Hoe drukt ge dan uit da ge iets grappig vindt?
OT: En is vindt nu met gewoon d of ook met t? Tis een vraag + jij = normaal zonder?
Als ik iets grappig vind dan begin ik spontaan te lachen, *DUH*
=> lol in msn en fora is normaal hé, ik had het over mensen die dat irl gebruiken

het is ge vindt in dit geval

Ik denk dat jij het verwart met ''vind je?''...
Tw33tst3r zei:offtopic:
kheb zo een gevoel dak dr de uitzondering op ben, mensen lachen spontaan als ze mij zien en gij gaat niet anders zijn gwn omdak irl lol gebruik!![]()
lol




.
.
