Avenger 2.0
Legacy Member
Ik heb voor al de commerciele programma's op mijn PC een freeware alternatief gevonden. Enkel de windows is commercieel, maar dat is een oem versie die bij de aankoop van de PC zat. Af en toe stort ik kleine bedragen (10€
aan bepaalde freeware of open source projecten om toch iets bij te dragen.
Legaal kan het dus ook...
aan bepaalde freeware of open source projecten om toch iets bij te dragen.Legaal kan het dus ook...
. ma bon, mijn professor operating system gebruikt graag termen zoals: riemoet (remote), saainals (signals). En dat is dan iemand die normaal veel met Engels in contact komt -_-'




) en van kameraden dat wel downen van inet