Archief - Download je warez? discussie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Download je illegaal?


  • Totaal aantal stemmers
    846
  • Opiniepeiling gesloten.

kakature

Legacy Member
Tremium zei:
Hoe spreekt ge "warez" eigenlijk uit? gewoon wa res of "wairs" :p

Laatste natuurlijk, al spreken de meeste het anders uit, en ik erger mij eraan p:

Ion1c

Legacy Member
gisteren S.T.A.L.K.E.R. gedownload was vrij easy cracks en al zattern er bij tja enige reden wrm ik een game koop is voor MP die meestal niet zo makkelijk te kraken is.

e.House

Legacy Member
Donwlload ook elke maan mijne meter vol.

Vnl nba wedstrijden die ik download en daarnaast ook dvd"s. Ook muziek en sommige kleinere programmas.

Heb nog maar 2 games ofzo gedownload.

Mja tis bij mij wachten totdat ik een nieuwe pc krijg want mijn pc heeft een veel te kleine harde schijf.

kakature

Legacy Member
ElBramo zei:
Weetwel :p Mensen noemen cam en ts al rap dvdrip ze :) Ik wist zelfs niet dat de dvd al uit was tbh

Tuurlijk niet, maar hij denkt van wel.

Anyway, ik denk niet dat we hierover mogen praten.

Daedie

Legacy Member
warez spreekt ge net hetzelde uit als warehouse.

waares (op zen nederlands) is dus volledig fout en klinkt bovedien vrij belachelijk imo :p. (n/o)

GenesisX

Legacy Member
kakature zei:
Laatste natuurlijk, al spreken de meeste het anders uit, en ik erger mij eraan p:
HC_Daedalus zei:
warez spreekt ge net hetzelde uit als warehouse.

waares (op zen nederlands) is dus volledig fout en klinkt bovedien vrij belachelijk imo :p. (n/o)
Ma wtf :p Iedereen zegt toch wa -res en nie weirssss. Lol.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
GenesisX zei:
Ma wtf :p Iedereen zegt toch wa -res en nie weirssss. Lol.

Idd, khoor ook altijd 'waar is', kdenk dat weirssss zoals ge da zegt, zelfs redelijk grappig zou overkomen, ook al moet het mss zo worden uitgesproken :p

kakature

Legacy Member
Ja duh, iedereen zegt waar-is en da is helemaal mis. Warez komt van warez zoals in een warehouse he. Dus tis Weirs en niet Waar-is.

Daedie

Legacy Member
op LANs hoor ik ook altijd veel wa res, maar dat stoort mij eigenlijk wel -.-. Die term is origineel engels, dus dat kan zelfs niet juist zijn. En als ge een beetje gewoon zijn om Engels te gebruiken snap ik eigenlijk niet goe hoe ge wa res kunt uitspreken :p. ma bon, mijn professor operating system gebruikt graag termen zoals: riemoet (remote), saainals (signals). En dat is dan iemand die normaal veel met Engels in contact komt -_-'

pr0ph3t

Legacy Member
stk of 20 gekochte games, voor rest gans deel gedownloade en gekopieerde
films zijn veel gekocht, voor rest gekopieerd. paar Divx'en gedownload
Muziek download ik. nog maar 4cd's gekocht in mn leven

Licargon

Legacy Member
Natuurlijk, wa doet ge als ge 15-16 jaar zijt, ge hebt geen geld en ge wilt games, geregeld 50€ dokken voor een game is nie vanzelfsprekend.

Nie dak veel "nieuwe" games download, da duurt effing lang, ik DL vooral anime enzo, gen 4GB bestanden >.>

Frado2005

Legacy Member
idd games worden alsmaar groter. Zeker deze maand was belangrijk met stalker, virtua tennis 3, uefa....
Ben benieuwd hoe groot tiberium wars ga zen :D
Grootste game van mij was just cause of rainbox six vegas(kan em nie eens draaien)+- 6gb

Sk8erMatty

Legacy Member
nja, ik ben af en toe ook wel eens te zien op warez-fora en nudak telenet turbo eb, eb'k nog es 2x zoveel downloadvolume =D

Spineless

Legacy Member
mijn games koop ik altijd, muziek durf ik al wel eens downloaden maar da blijft bij 1-5 albums per maand. voor de rest kopieert mijn ma ook redelijk veel films maar das niet echt warez. (de films worden ni gedownload dusja)

killerbeam

Legacy Member
games speel ik niet meer buiten diegene die ik dan ooit zelf heb gekocht.
Muziek zijn juist enkele albums per maand en anime zijn enkele gig's maar wij zitten thuis maar met 10gig per maand en die is wel altijd zo goed al gevuld.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vroeger kocht ik regelmatig iets.

heb al mijn psone en ps2 games legaal (zijn er mss maar stuk of 15 alles samen :p) maar da is het ook eigelek

ik leech gewoon elke maand men meter vol of meer met vooral muziek, series, films, consolegames (psp in dit geval)

Fir3wulf

Legacy Member
weete ik heb alleen een paar films op dvd gezet die op de hd staan van ene op kot. Zo 5 op ene dvd als data cd geperst.
Spellen heb ik (voorlopig) allemaal origineel ze. Ik koop veel 2e hands op dit forum en koopjes bij afgeprijsde spellen. (condemned voor €5 ofzo :p)

Ion1c

Legacy Member
frado2005 zei:
idd games worden alsmaar groter. Zeker deze maand was belangrijk met stalker, virtua tennis 3, uefa....
Ben benieuwd hoe groot tiberium wars ga zen :D
Grootste game van mij was just cause of rainbox six vegas(kan em nie eens draaien)+- 6gb

stalker is maar 3.37 gb hoor is infeite niet zo groot als je zou denken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan