Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tis nie omdat jij er niks mee bent dat de rest er niks mee is;kondamin zei:man man man ben eventjes naar dat aanbod gaan kijken.
dus de zelfde crap als eerder.
nu kunnen ze een aanbod maken op maat(waar naar gelang je een aantal kanalen neemt daar ook voor betaald)
ik ben niets met franse posten of duitse posten spaanse posten of wijftv gezever
"muziek" posten.
iemand een idee of je alle bbc's met de schotel kan ontvangen?

k995 zei:MTV is MTV nederland, wat je in vlaanderen ziet de rest van belgie ziet MTV europa. Wat verschillend maar niet zoveel .
TMF is nu louter vlaams en geen belgische zender.
loooolFoRCe zei:prolly ook max 100 uur per maand, anders smalltv en volumeblokken bijkopen, that's the way of telenet![]()
BraveHeart zei:Ik zie DigitalTV als een hoop rommel, veel zenders geen inhoud en onkosten waar ge totaal niks meer mee zijt.
Idem met de heisa rond HDTV, of ge 1600x1200 pixels nodig hebt om thuis te kijken![]()
Canal+ is ook zo iets, moesten wij nu niet zo filmfreaks zijn zou dat ding ook het huis uitvliegen..


Dus als ik het goed begrijp kan je geen programma's niet meer opnemen met een DVD/HD recorder?moloko zei:Een DVD/HD recorder kan men ook niet meer gebruiken omdat die vereist dat het signaal via een analoge tuner binnenkomt. De digibox maakt maar 1 analoog kanaal en dat is het kanaal waarnaar je aan 't kijken bent. Hij kan dus geen ander programma opnemen omdat het verborgen zit in de digitale stroom (en alleen gedecodeerd kan worden door een digibox).
Een optie zou zijn dat men een tweede digibox koopt enkel voor zijn HD/DVD recorder en die dan afstemt op het kanaal dat hij wil opnemen.
Enkel de kanalen die nog analoog worden uitgezonden en het digitale kanaal waar je op dat moment naar aan het kijken bent kan je nog opnemen.
En dan heb ik nog niet gesproken over MACROVISION!
Dikwijls zit er in digitale video stromen een bit die zegt dat de analoge signalen alleen met MACROVISION naar buiten mogen gestuurd worden. MACROVISION zorgt ervoor dat je het programma wel kan bekijken op een TV maar niet meer kan opnemen op een video recorder of HD/DVD recorder (ongeacht van hoeveel digiboxen je koopt).
Telenet kan die macrovision bit naar willekeur aan en af zetten.

jawel maar deze die analoog worden doorgestuurd.Captain Insano zei:Dus als ik het goed begrijp kan je geen programma's niet meer opnemen met een DVD/HD recorder?
Damn, we hebben juist zo één gekocht![]()
B[ueMuSe zei:misschien moet je gewoon wat geduld hebben? Rome is niet op 1 dag gebouwd... dit is evolutie, geef het een kans!
en die paar zenders zijn geen ramp...
mss moet jij es wat minder neuten en de waarde van geld leren kennenBrEeZiE zei:wa zitten jullie ier eigenlijk allemaal te neuten
als ge die kanalen wilt behouden moet je een WAARBORG van 50€ betalen
)
)
en ja ik heb tijd teveel/ frustraties te over blijkbaar tijdens d'exaams 


nopeMantis zei:Zo lang ze geen HDTV uitzenden, zie ik het nut niet in van digitale TV. (voor mij dan toch)
Kan je zo'n box niet emuleren met je pc wanneer je een TVkaart hebt in je pc?
