B!G Fr@nk!3
Legacy Member
artikel ZdnetGrote vraag blijft wat Belgacom hier straks tegenover zal stellen? Telenet windt alvast weinig doekjes om hun concurrentiele voordelen: zo hebt u voor iDTV van Telenet geen Telenet-telefonie of breedbandabonnement nodig. Belgacom TV werkt via de ADSL-lijn, wat een Belgacom-telefoon én -breedbandaansluiting noodzakelijk maakt.
Omdat iDTV geen breedbandruimte afsnoept, zal de superieure surfsnelheid van het internet via de kabel ook standhouden wanneer huisgenoten digitaal tv-kijken. De snelheid van Belgacom ADSL zou zakken tot 600 Kbps een keer het televisietoestel wordt ingeschakeld.
Dit vind ik toch wel een grote + van Telenet tegenover Belgacom (allé, al de voorwaarden van Belgacom zijn nog wel niet gekend mja)
Ik zelf zie iDTV wel zitten (toekomtgericht), vooral het aanvragen van films kan soms wel handig zijn.
Telenet spreekt wel over een Digitaal signaal maar zou men dit later naar HDTV overschakelen of is digitaal al HDTV

Voor de mensen met een gewone tv kunnen zullen zij ook kunnen genieten van de digitale kwaliteit of zal dit beter zijn voor de mensen met een LCD of plasma scherm.

ad:
nee echt ik kijk daar ni naar ofzo ze, alsof al die whiners ier da wel doen
Je krijgt er +- 40 en dan zijn er nog is zoveel extra betaal zenders zoals Playboy channel enzo....
. Hoe erg...