Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FeNiX4LiFe zei:persoonlijk vin ik adslTv schandaliger. zij garenderen de kwaliteit niet. ( te ver van centrale is minder beeld ) maw bijna verplicht appart abo hebben anders kan je quasi geen bal doen met je lijn tijdens je tv kijkt om geen drops te veroorzaken.
diegenen die dachten dat digitale TV echt een revolutie ging zijn zijn maar dromers hoor.
digitaleTV is nooit een revolutie geweest. het geeft enkel wat extra's.
vgl het een beetje met sateliet veel kanalen maar je bekijkt er maar enkele van.
angelus2002 zei:wat moet je eigenlijk doen als je meerdere kabel aansluitingen hebt in huis?
Bijvoorbeeld:
Aansluiting in de keuken
aansluiting in de living
slaapkamer
Moet je dan drie van die boxjes gaan kopen ofwa? (=3*199euro). Is toch pure zever zoiets. Waarom dienen box niet laten installeren waar je distributie binnenkomt, zodat het digitale signaal naar overal wordt gestuurd. Dit is pure geldklopperij!

fficial%26sa%3DNB!G Fr@nk!3 zei:Telenet spreekt wel over een Digitaal signaal maar zou men dit later naar HDTV overschakelen of is digitaal al HDTV![]()
Voor de mensen met een gewone tv kunnen zullen zij ook kunnen genieten van de digitale kwaliteit of zal dit beter zijn voor de mensen met een LCD of plasma scherm.
F.A. zei:Maar op elke tv zul je wel hetzelfde moeten kijken. Indien jij de voetbal wil kijken, je vrouw Familie en de kinderen TMF dan is het dikke ambras.
k995 zei:Ze implementeren het slecht, ik had gehoopt dat ze ipv het standaard abonnement ze de keuze vrij zouden laten. Wat ik daarmee bedoel is wat in een heleboel andere landen als bestaat, je beslist zelf de zender die je wil zien en betaald voor bepaalde paketten. Wil je CNN/BBC world/national geographic,... dan betaal je daarvoor, een film pakket, sport, muziek,... . Alle zenders maken deel uit van paketten en jij kan beslissen welke je wilt en welke niet.
Nu maken ze van digitale TV enkel een licht verbeterde versie van wat er nu als is, maar wel een pak duurder.
MilM zei:1) Voor het gewone abonnement (zoals nu): 21 kanalen ipv 28 kanalen
Men kan 28 kanalen verkrijgen door een bakje te kopen ie digitaal omzet naar analoog (50 euro)
2) Telenet start op 3 september, belgacom eind deze maand nog
3) Telenet werkt via kabel (ligt bijna overal in belgie, buiten in paar boerendorpen + in limburg denk ik), belgacom via adsl
4) Het wordt kiezen
Telenet biedt 41 zenders plus alle regionale zenders
Eurosport komt trug + ruimer aanbod franse zenders
Telenet heeft oa TMF en MTV binnengehaald en deze worden dus exclusief voor telenet klanten
Er is een tv-gids en de klant heeft recht op 200 uur films en televisieprogrammas op aanvraag (voor het basispakket toch)
voor de toekomst ook email via televisie
Ook wordt BBC One en Two exclusief voor telenet klanten (Top Gear Motorsport ...)
En van voetbal -> Engelse + Braziliaanse competitie
Belgacom brengt dan wel weer de belgische competitie (anderlecht - brugge ?) en de italiaanse competitie (Milan - Juventus ? )
5) prijs:
200 euro settopbox + 15 euro maandelijks voor basispakket (zowel voor TN als Belgacom)
Allez wreed leuk, met andere woorden mensen die helemaal geen behoefte hebben aan die idiote digitale toestanden mogen ofwel voor hun zuur betaalde 200€ per jaar 8 kanalen minder bekijken ofwel nog maar eens in hunne zak tasten gewoon maar om hetzelfde te zien, terwijl telenet de laatste jaren al verschillende keren het abonnement voor kabel tv duurder gemaakt heeftcomputer xp zei:Net gelezen in de metro:
Als je die kanalen toch wilt behouden kan je je een convertor aanschaffen voor de prijs van 49 euro.
En Europa zou de analoge televisie willen volledig weg hebben in 2011
Ook stond er duidelijk bij dat een groot deel van Limburg en Antwerpen geen digitale tv zullen hebben omdat ze het netwerk op die bepaalde plaatsen niet in handen hebben.
BTW: ge krijgt met IDtv geen 85 zenders heJe krijgt er +- 40 en dan zijn er nog is zoveel extra betaal zenders zoals Playboy channel enzo....
MilM zei:3) Telenet werkt via kabel (ligt bijna overal in belgie, buiten in paar boerendorpen + in limburg denk ik), belgacom via adsl
4) Het wordt kiezen
Telenet biedt 41 zenders plus alle regionale zenders
Eurosport komt trug + ruimer aanbod franse zenders
Telenet heeft oa TMF en MTV binnengehaald en deze worden dus exclusief voor telenet klanten
Er is een tv-gids en de klant heeft recht op 200 uur films en televisieprogrammas op aanvraag (voor het basispakket toch)
voor de toekomst ook email via televisie
Ook wordt BBC One en Two exclusief voor telenet klanten (Top Gear Motorsport ...)
En van voetbal -> Engelse + Braziliaanse competitie
Tsjerno zei:als dat waar is van BBC1 en BBC2, heeft Belgacom nu al afgedaan voor mij. Maar waar heb dat je gevonden?
chosen1 zei:hoeveel kost da maandelijks?
MilM zei:samenvatting van de krant
maar ik verstaat ook niet echt
BBC1 en BBC2, TMF, MTV zogezged exclusief voor telenet
Maar ik lees nergens dat de gewone klant met gewone kabel die kanalen zouden verliezen
Maar gewone kabel is ook Telenet
Dus mss dat mensen zonder digitale televisie die kunnen behouden
Daar heb ek geen idee van
dus pakt nu da ge bij telenet blijft zou de prijs niet veranderen? (behalve die afrip van een decoder van 200€ )MilM zei:ongeveer 15 euro voor basispakket bij beiden