Skoebiedoe
Legacy Member
<_Skullbasher_> zei:Nu zit mijn vader ook bezig over In.Di (dus integan digitaal). Want dit is eigelijk redelijk goedkoop. Nu heb ik wel gelezen dat zijn bepaalde zenders eigelijk uitzenden zonder er echt de rechten van te hebben. Zijn er mensen die In-Di goed vinden of er iets goed van hebben gehoord ? Want ik heb daar toch nog niet veel van gehoord moet ik zeggen.
Bedankt alvast
Ik heb indi en dit is infeite hetzelfde als telenet digitaal standaard met dezelfde kanalen.
Ik zou niet weten waarom ze zenders zouden uitzenden waar ze geen rechten op hebben.Als nutsbedrijf kan je je dat niet echt veroorloven denk ik.
Indi werkt naar behoren en als je meerdere toestellen hebt moet ge dus ook meerdere decoders aankopen.
Dan heb je ook nog de optie op een extra zenders pakket voor € 10 afgerond naar boven.
Enkel is indi niet interactief....dus geen herhalingen bekijken of films bestellen.
Het enigste wat mij een beetje stoort is dat die decoders soms wat traag reageren en van zender wisselt.
.
, maar als ge voor elke tv zo'n machientje nodig hebt + nog eens een abonnement... ja heel duur
? of is dat alleen bij belgacom zo??