K-2
Legacy Member
Geen grote speler??Skratz zei:@K-2: Interkabel hoeft enkel met belgacom te concureren (aangezien telenet niet verkrijgbaar is) en dat is zeker geen grote speler.
Die mannen hebben net 36 miljoen euro op jaarbasis gelegd voor Belgische voetbal, zitten in de bel-20 en jij noemt dat een kleine speler?? Met speler bedoel ik niet hoe groot ze zijn qua digitale televisie hé: vermits het net gelanceerd is, zijn er nog geen echte spelers op die markt.
Wat ik bedoelde is dat belgacom en telenet diepe, diepe zakken hebben, en dat ze de markt afschuimen om exclusieve rechten te kopen (inhoud/content): Belgacom Belgisch/Italiaans voetbal, telenet de spaanse en Britse, telenet naar het schijnt exclusief de bbc('s). Beide gaan ook massaal investeren om de interactieve diensten op poten te zetten, pay-tv, view-on-demand, etc... Daar heeft interkabel gewoon de centen niet voor.
@Øiram: Je HEBT ook niks nodig van telenet, behalve een tv aansluiting (geen internet/telefoon)... MAAR daar zit het addertje: als jij nu geen kabeldistributie hebt via telenet (zijnde MixtICS), maar via interkabel (zoals integan), KAN je geen telenet digitale televisie nemen.
.